حماس: ملت فلسطین می تواند اراده خود را به اشغالگران تحمیل کند

حماس: ملت فلسطین می تواند اراده خود را به اشغالگران تحمیل کند
يکشنبه 3 مهر 1401 - 09:35

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت: درگیری های نابلس نشان داد که ملت فلسطین می تواند خواست و اراده خود را به اشغالگران صهیونیست تحمیل کند.

العالم - فلسطین اشغالی

عبداللطیف القانوع روز یکشنبه در گفت و گو با رادیو "صوت الاقصی" افزود: درگیری های بامداد امروز در نابلس و قدس نشانه آمادگی مبارزان فلسطینی برای ورود به نبرد دفاع از مسجد الاقصی است.

وی اضافه کرد: ملت فلسطین و مبارزان کرانه باختری هر روز حماسه ای دیگر را در مقابله با اشغالگران به نمایش می گذارند و تاکید می کنند که انقلاب آن ها تا بیرون ریختن اشغالگران از سرزمین فلسطین ادامه دارد.

القانوع گفت: برنامه صهیونیست ها برای یورش به مسجدالاقصی در دو روز آینده نیازمند مقابله شدیدتر جوانان انقلابی و وارد کردن ضربات سنگین تر به اشغالگران و حضور گسترده تر ملت در مسجدالاقصی است.

یک جوان فلسطینی در یورش بامدادی امروز نظامیان رژیم صهیونیستی به نابلس به شهادت رسید.

خبرگزاری فلسطینی "وفا" روز یکشنبه اعلام کرد که سائد الکونی جوان فلسطینی در درگیری با نظامیان اشغالگر در شهر نابلس به شهادت رسید و سه شهروند دیگر نیز با شلیک مستقیم گلوله زخمی شدند.

نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی دو جوان دیگر را نیز در این درگیری ها بازداشت کردند.

رژیم صهیونیستی در آستانه جشن های سال جدید یهودی از ترس شدت گرفتن عملیات های فلسطینیان، اقدامات سرکوبگرانه را در مناطق سکونت آن ها افزایش داده است.

روز شنبه نیز «محمد عوض أبو کافیة» جوان ۳۷ ساله فلسطینی اقدام به زیرگیری نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی با خودروی شخصی خود در نزدیکی شهرک «حفات گلعاد» در جنوب شهر نابلس کرده بود.

نظامیان رژیم اسرائیل بلافاصله به سمت این جوان فلسطینی تیراندازی کرده و او را به شهادت رساندند.

طی یک ماه اخیر عملیات‌های خودجوش فلسطینی‌ها علیه صهیونیست‌ها به شکل قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته است و همین مسئله رژیم اشغالگر را به وحشت انداخته است.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها