راهپیمایی مردم ایران علیه اقدامات آشوبگرانه

راهپیمایی مردم ایران علیه اقدامات آشوبگرانه
يکشنبه 3 مهر 1401 - 11:28

مردم ایران با حضور در مراسم عزاداری 28 صفر، ضمن عزاداری، نسبت به اغتشاشات و آشوب‌های اخیر ایجاد شده واکنش نشان داده و با سردادن شعارهایی، نفرت و انزجار خود را از این اقدامات آشوب گرانه اعلام کرده و خواستار برخورد قاطع نیروی انتظامی و قوه قضائیه با آنان شدند.

العالم - ایران

مردم در سراسر کشور از ساعت ۸ صبح امروز با حضور در قافله عزای نبی مکرم اسلام(ص) و امام حسن مجتبی(ع)، از میدان بزرگمهر تا گلستان شهدای اصفهان به سوگواری پرداختند.

اصفهان

در این مراسم که با حضور پرشور جوانان و نوجوان برگزار شد، مردم ضمن عزاداری، نسبت به اغتشاشات و آشوب‌های اخیر ایجاد شده واکنش نشان داده و با سردادن شعارهایی، نفرت و انزجار خود را از این اقدامات آشوب گرانه اعلام کرده و خواستار برخورد قاطع نیروی انتظامی و قوه قضائیه با آنان شدند.

مردم با سردادن شعارهایی نظیر «حسین حسین شعار ما است شهادت افتخار ما است» و «ای اهل حرم وقت دفاع از حرم ما است، پر از خون علم ما است» بر تداوم راه دفاع از میهن و آرمان‌های شهدا تاکید کردند.

گفتی است در این مراسم پیکر مطهر سه تن از شهدا تشییع شد.

تشییع شهدا

یاسوج

عزاداران یاسوجی، در صف های به هم پیوسته و با مشت های گره کرده علیه فتنه گران شعار دادند و اعلام کردند که همراه پلیس آرامش را از فتنه‌گران خواهند گرفت.

همدان

عزاداران همدانی، در صف های به هم پیوسته و با مشت های گره کرده علیه فتنه گران شعار دادند و اعلام کردند که همراه پلیس آرامش را از فتنه‌گران خواهند گرفت.

اجتماع بزرگ امت رسول الله صلی‌الله‌علیه‌وآله همدان

زاهدان

همچنین مردم انقلابی شیعه و سنی زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان امروز یکشنبه با تجمع در میدان امام حسین(ع)این شهر، اقدامات اخیر برخی افراد اغتشاشگر و هنجارشکن به نمادهای دینی و مذهبی را محکوم کردند و با سردادن شعارهایی حمایت خود را از نیروی انتظامی اعلام کردند.

رشت

خروش دیار علویان علیه آشوبگران/ «نه» رسا مازندرانی‌ها به اغتشاش

همزمان با ۲۸ صفر سالروز رحلت پیامبر اکرم صلی‌الله‌علیه‌وآله و شهادت امام حسن مجتبی علیه‌السلام صدها هزار نفر از مردم ولایت‌مدار استان مازندران به دعوت هیات‌های مذهبی و قرآنی، اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم، مساجد و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط آشوبگران و تحرکات اخیر هنجارشکن را در گردهمایی پرشور محکوم کردند.

«نه» رسا مازندرانی‌ها به اغتشاش

شیراز

راهپیمایی اعلام انزجار از اغتشاشگران، همزمان با سراسر کشور صبح یکشنبه ۳ مهر ۱۴۰۱ با حضور پرشور مردم ولایت‌مدار شیراز برگزار شد. در این راهپیمایی همچنین دو شهید دفاع مقدس و شهید مدافع امنیت، تشییع شدند.

ساری

راهپیمایی مردم ساری و بابل علیه اقدامات آشوب‌گرانه

راهپیمایی مردم ساری

قزوین

مردم قزوین امروز در محکومیت اهانت به ساحت قرآن کریم، مساجد و پرچم عزای سیدالشهدا(ع) از میدان میرعماد تا چهارراه شهدا راهپیمایی کردند و علیه اغتشاشگران و هتاکان به مقدسات دینی شعارهای انقلابی سر دادند.

اراک

مردم اراک در راهپیمایی اقدامات آشوب‌گرانه را محکوم کردند

پربیننده ترین خبرها