وزیر دفاع یمن: برای مقابله با همه چالش‌ها آماده هستیم

وزیر دفاع یمن: برای مقابله با همه چالش‌ها آماده هستیم
دوشنبه 4 مهر 1401 - 04:38

وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن با بیان اینکه نیروهای مسلح ما امروز به سطحی رسیده‌اند که برای مقابله با همه چالش‌ها آماده هستند، گفت: آینده از آن یمنی مستقل و قدرتمند خواهد بود.

العالم-یمن

سرلشکر «محمد ناصر العاطفی» یکشنبه شب در پیامی شصتمین سالروز انقلاب ۲۶ سپتامبر یمن را تبریک گفت.

وی در این پیام افزود: نیروهای مسلح ما امروز به سطحی رسیده‌اند که برای مقابله با همه چالش‌ها آماده هستند و دست متجاوزان به حاکمیت و اصول ملی ما را قطع می‌کنند.

العاطفی گفت: جشن انقلاب ۲۶ سپتامبر، به عنوان انقلاب مادر و اولین جرقه همه انقلاب‌های یمن است و مضمون آن این است که اراده مردم یمن شکست ناپذیر است.

وزیر دفاع یمن در پایان افزود: کسانی که امید دارند که تاریخ به عقب بازگردد دچار توهم هستند و آنچه امروز می‌بینیم آغاز آینده یمنی قدرتمند، متحد، آزاد و مستقل در تصمیم گیری و حاکمیت است.

عربستان سعودی همراه با امارات، بحرین، سودان، مصر و کویت در ششم فروردین سال ۱۳۹۴ با تشکیل به اصطلاح ائتلاف عربی تجاوز خود به کشور یمن را آغاز کرد اما پس از گذشت تقریبا هفت سال از این تجاوز وحشیانه، سایر هم‌پیمانان سعودی از این ائتلاف خارج شدند.

طی این سال‌ها هزاران شهروند یمن که بیشتر آنها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند بر اثر حملات هوایی جنگنده‌های سعودی جان خود را از دست داده‌اند.

ایرنا

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها