گزارش خبرنگار العالم از ادامه تجاوز وحشیانه صهیونیست ها به مسجد الاقصی

دوشنبه 4 مهر 1401 - 13:11

خبرنگار شبکه العالم در قدس اشغالی گزارش داد شهرک نشینان صهیونیست همچنان در صحن های مسجد مبارک الاقصی حضور دارند و  با اقدامات وهن آلود خود حامیان این مسجد را تحریک می کنند.

العالم _ فلسطین

خبرنگار العالم گفت نیروهای اشغالگر اسرائیلی از ساعات نخستین بامداد روز دوشنبه صحن های مسجد الاقصی را محاصره و ورود و خروج از آن را محدود کردند. نیروهای اشغالگر همچنین مانع آن شدند که نمازگزاران زیر 40 سال وارد مسجد الاقصی شوند.

وی افزود هم اکنون نیروهای اشغالگر اسرائیلی اطراف درهای اصلی مسجد مبارک الاقصی و اطراف شهرک قدیمی مسجد الاقصی و قدس اشغالی به طور گسترده مستقر شده اند.

خبرنگار العالم گفت نیروهای اسرائیلی با شکستن قفل های مناره های مسجد الاقصی وارد آنها شده و روی برخی از پشت بام های مسجد الاقصی استقرار یافته اند تا از شهرک نشینانی که داخل صحن های آن هستند، مراقبت کنند. نیروهای اشغالگر با حمله به حامیان مسجد الاقصی برخی از آنها را بازداشت کرده اند. حامیان و محافظان مسجد الاقصی با این حال تلاش می کنند با سر دادن الله اکبر و لا اله الا الله، با نظامیان اشغالگر مقابله کنند. اشغالگران همچنین با حمله به خبرنگاران مانع ورود آنها به مسجد الاقصی می شوند.

خبرنگار العالم گفت صدها شهرک نشین صهیونیست از صبح امروز دوشنبه با حمایت نظامیان اشغالگر از طریق باب المغاربه تا باب الرحمه به مسجد الاقصی هجوم برده و سپس برای خروج راهی باب القطانین و باب السلسله شده اند. شهرک نشینان هنگام تجاوز به مسجد الاقصی، علاوه بر اقدامات تحریک آمیز مقابل حامیان مسجد الاقصی، طبق آداب تلمودی به رقص و پایگوبی می پردازنذ.

پربیننده ترین خبرها