حمله موشکی در صورت بی حرمتی به مسجد الاقصی

حمله موشکی در صورت بی حرمتی به مسجد الاقصی
پنج‌شنبه 7 مهر 1401 - 14:16

روزنامه العربی الجدید به نقل از یک رهبر حماس اعلام کرد این جنبش پیام‌های شدید اللحنی به دولت اشغالگر ارسال نموده که طی آن نسبت به تعرض به حریم مسجد الاقصی در جریان جشن‌های اعیاد یهودی هشدار داده است.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین این رهبر فلسطینی به روزنامه العربی الجدید گفته است: حماس از طریق کشور مصر به عنوان میانجیگر به طرف اسرائیلی اعلام کرده موشک‌های غزه برای پاسخگویی به هر گونه تجاوز علیه مسجد الاقصی آمادگی دارد.

وی افزود: پیام این جنبش در واکنش به پیام‌های اشغالگران است که از از طریق واسطه‌ها در قاهره به گروه‌های فلسطینی ارسال می‌شود و مفاد آن برقراری ارتباط میان حفظ آرامش و ادامه ارائه تسهیلات به غزه است.

این مقام ارشد جنبش حماس اعلام کرد: حماس و دیگر گروه‌های فلسطینی غزه در ادامه دادن این مسیر قاطع بوده چرا که بی حرمتی به مسجد الاقصی در برابر ارائه هر گونه تسهیلات را تحت هیچ عنوانی نمی‌پذیرند.

در بخش دیگری از این اظهارات آمده است: بر این مساله تاکید شده که هر گونه بی احترامی به مسجد الاقصی با واکنش سخت مواجه شده و گروه‌های مقاومت به ویژه حماس به مصر تاکید کرده‌اند همزمان با شروع جشن‌های اعیاد یهودی موشک‌های مقاومت نیز آماده خواهند شد.

العربی الجدید آورده است: قاهره صریحاً از مسئولان اسرائیلی خواسته اوضاع قدس و اطراف مسجد الاقصی را کنترل کرده تا از بروز هر گونه درگیری و تحریک عرصه عربی و اسلامی جلوگیری شود.

پربیننده ترین خبرها