هشدار حماس و جهاد اسلامی به دشمن صهیونیستی در باره ترور رهبران مقاومت

شنبه 9 مهر 1401 - 16:39

مقاومت فلسطین در اردوگاه جنین در کرانه باختری به رژیم صهیونیستی نسبت به ترور رهبران مقاومت یا حمله به اردوگاه هشدار و وعده داد که در نبردهای سخت آتی، نظامیان رژیم، بهایی گزاف خواهند پرداخت.

العالم – فلسطین

پیام تهدیدآمیز گروه‌های مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی در مراسم یادبود چهار شهید جنین که چهارشنبه در جریان درگیری با نیروهای صهیونیستی به شهادت رسیدند، بیان شد.

سخنگوی مقاومت در جنین هشدار داد که دشمن در نبردهای آتی با جان سربازانش بهایی گزاف خواهد پرداخت و مقاومت هرگز از خون شهدا عدول نخواهد کرد و به مسیر آنان تا بیرون راندن اشغالگران صهیونیست از فلسطین ادامه خواهد داد.

حماس با بیان اینکه کرانه باختری ناآرام است و فلسطینیان برای انتفاضه جدید متحد شده‌ اند تاکید کرد که حماسه‌های مقاومت در جنین و دیگر مناطق فلسطین بهترین گواه بر این مساله است که انتفاضه قدس تا زوال اشغالگری صهیونیستی فروکش نمی کند.

جنبش جهاد اسلامی در کرانه باختری نیز ، به رژیم صهیونیستی هشدار داد که صبر مقاومت را آزمایش نکند و تاکید کرد که برای همیشه ساکت نخواهد ماند و همه احتمالات مانند پاسخ نظامی مطرح است.

وزارت امور خارجه اردن نیز نسبت به تداوم حملات و هدف قرار دادن فلسطینیان از جمله زنان و کودکان توسط رژیم صهیونیستی هشدار داد.

پربیننده ترین خبرها