زخمی شدن یک نظامی اسرائیلی به ضرب گلوله نیروهای مقاومت در نابلس

زخمی شدن یک نظامی اسرائیلی به ضرب گلوله نیروهای مقاومت در نابلس
يکشنبه 10 مهر 1401 - 21:11

در جریان تیراندازی به سمت نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیستی در نابلس، یک نظامی اسرائیلی زخمی شده است.

العالم - فلسطین اشغالی

منابع خبری عبری و عربی از تیراندازی به سمت صهیونیست‌های شهرک‌نشین و نظامیان رژیم صهیونیستی در نابلس خبر دادند.

خبرگزاری شهاب به نقل از منابع عبری گزارش داد که در جریان این تیراندازی، یک نظامی صهیونیست به شدت زخمی شده و به بیمارستان منتقل شده است.

این منابع همچنین خبر دادند که این تیراندازی به سمت «یوسی دغان» رئیس شورای شهرکهای صهیونیستی شمال کرانه باختری بوده که در نزدیکی شهرک صهیونیستی «ایتمار» صورت گرفته است.

حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس فلسطین در واکنش به این تیراندازی گفت که «نابلس به کوه آتشی در زیر پاهای ارتش اسرائیل و شهرک‌نشینان آن بدل شده است . این مسئله در واکنش به جنایات صهیونیستها علیه ملت ما مسجدالاقصی است».

گروه فلسطینی «عرین الاسود» (بیشه شیرها) هم خبر داد که لحظاتی پیش، «گروههای ما در ایست‌بازرسیهای عورتا و حواره، به سمت شهرک‌نشینان و سربازان همراه آنان، تیراندازی کردند که به فضل خداوند، آنان را زخمی کردیم».

در سایه افزایش عملیات‌های مسلحانه در شهرهای مختلف کرانه باختری، علیه رژیم صهیونیستی، سوم مهر ماه جاری، نابلس شاهد یک عملیات مسلحانه دیگر بود که توسط عرین الاسود صورت گرفت.

عرین الاسود گروه مسلحی است که ده‌ها نیروی مقاومت در آن فعالیت دارند و نابلس را به عنوان مقر خود انتخاب کرده‌اند و نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست را در هر مکان و وضعیتی هدف قرار می‌دهد.

نبرد متحد زیر پرچم «لا اله الا الله و محمد رسول الله» شعار این گروه مقاومتی است و به همه گروه‌های مقاومت و رهبران آن مانند شهید یاسر عرفات، «بنیانگذار هسته های مقاومت» در محله یاسمینه در شهرک قدیمی و شهیدان احمد یاسین، ابوعلی مصطفی و فتحی الشقاقی و دیگر رهبران مقاومت فلسطینی احترام می‌گذارد .

این گروه اعلام کرده که مسیر مقاومت را ادامه خواهد داد و تفنگش را که تنها به سمت اشغالگران و شهرک‌نشینان و مزدورانی که به آن‌ها کمک می‌کنند، نشانه می‌گیرد، بر زمین نخواهد گذاشت. همچنین نیروهای عضو این گروه هرگز از سلاح خود برای دریافت پول از تجار به بهانه حمایت از مقاومت استفاده نخواهند کرد.

پربیننده ترین خبرها