پویش تحریم تولیدات امارات در یمن

پویش تحریم تولیدات امارات در یمن
چهارشنبه 13 مهر 1401 - 11:58

فعالان شبکه های اجتماعی در یمن پویش جدیدی برای تحریم تولیدات امارات عربی متحده به علت مشارکت این کشور در تجاوز به کشورشان و نیز عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به راه انداخته اند.

العالم _ داغ های مجازی

فعالان یمنی در هشتگی با نام #تحریم_تولیدات_اماراتی که در صدر هشتگ ها در یمن قرار گرفته است، خواستار پیوستن همه یمنی ها به این تحریم و همبستگی آنان برای موفقیت این پویش شده اند.

انيس منصور روزنامه نگار یمنی در توئیتی نوشت: امارات نه تنها دشمن ملت های منطقه بلکه بدخواه آنان از طریق عادی سازی روابط با صهیونیست ها است و ما باید آن را تنبیه کنیم زیرا ساده ترین ارزش های زندگی را از دست داده اند و ملت ها باید این کشور را به راه درست بازگردانند.

انیس منصور در توئیت دیگری نوشته است: برداران و خواهران! آنگاه که می خواهید کالایی تولید امارات را بخرید، به یاد داشته باشید که برداران مسلمان شما در یمن، در مصر، در فلسطین، در لیبی، در سودان و در بسیاری کشورها با توطئه و همدستی امارات با صهیونیست ها در رنج و عذابند.

معاذ الشرجبی فعال سیاسی یمنی هم در توئیتی نوشت: هیچ چیز بندر جبل علی را در امارات تهدید نمی کند مگر بندر عدن در یمن و امارات به همین علت تلاش می کند آتش جنگ در یمن همچنان زبانه بکشد، از جنوب گرفته تا شمال این کشور، چه با حضور مستقیم در تجاوز به یمن و چه با به کارگیری مزدوران تروریست.

حساب کاربری «اسیر سکوت» هم نوشت: هر کجا کودتا دیدی، به جستجوی نقش امارات باش، هر کجا تروریسم دیدی، به جستجوی نقش امارات باش، هر کجا توطئه دیدی، به جستجوی نقش امارات باش، هر کجا حزبی ضد اسلام دیدی، به جستجوی نقش امارات باش. آری بدون شک ابوظبی حامی همه کسانی است که ضد اسلام عمل می کنند پس بیایید تولیدات آن را تحریم کنیم.

مردم یمن هشت سال است که تحت تجاوز و محاصره ظالمانه ای قرار دارند و هم اکنون در شرایط معیشتی بسیار سختی به سر می برند و امارات از جمله کشورهایی است که نقش اصلی در این تجاوز و محاصره داشته و دارد.

پربیننده ترین خبرها