خشم کاربران فضای مجازی از افتتاح معبد 16 میلیون دلاری هندوها در امارات

خشم کاربران فضای مجازی از افتتاح معبد 16 میلیون دلاری هندوها در امارات
چهارشنبه 13 مهر 1401 - 22:36

افتتاح اولین معبد هندوها در دبی به مبلغ 16 میلیون دلار باعث خشم کاربران شبکه های اجتماعی از حمایت امارات از گروههای ضد اسلام شده است.

العالم – داغهای مجازی

کاربران به این علت از این مساله خشمگین هستند که اقلیت مسلمان در هند که تعدادشان 200 میلیون نفر است در معرض محدودیت های مذهبی قرار دارند و حتی حزب حاکم هند به نام بهاراتیا جاناتا مدتی قبل به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) توهین کرد.

دیدبان مسلمانان هند نوشت: در زمانی که هندوها با حمایت رژیم هندو اقدام به تخریب مساجد مسلمانان هند می کنند امارات بزرگترین معبد هندوها را در خاک خود با هزینه ای بالغ بر 16 میلیون دلار می سازد.

محمد الصغیر نوشت: در زمانی که هند مسلمانان را عذاب می دهد و مساجد را تخریب می کند، امارات بزرگترین معبد هندوها در جهان عرب را با مساحتی بالغ بر 2300 متر مربع می سازد و با این اقدام احساسات مسلمانان را جریحه دار می کند.

محمد علاء العناسوه نوشت: اولین معبد گاوپرستان در امارات با هزینه ای بالغ بر 60 میلیون درهم، اینها چطور می خواهند با این اقدامات که هر مسلمان غیور با آن مخالف است، در آخرت با خدایشان روبرو شوند.

فهد الغفیلی نوشت: هندوها مسلمانان را به قتل می رسانند و امارات به عنوان پاداش اولین معبد هندوها را برایشان می سازد.

رامی الاشرام نوشت: ای کفار، دین اسلام دین خداست، اما هندو دین ساخته انسان است.

نزار بن مطلق بن مخلد الذیابی نوشت: چنین اقدامی عجیب نیست آنهم برای اشخاصی که اقدام به عادی سازی می کنند، ای مردم امارات، افتتاح این معبد مبارک باشد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها