جزئیات حمله اشغالگران آمریکایی به حومه قامشلی در سوریه

جزئیات حمله اشغالگران آمریکایی به حومه قامشلی در سوریه
پنج‌شنبه 14 مهر 1401 - 15:22

خبرنگار شبکه العالم در سوریه گفت: شش بالگرد ارتش اشغالگر آمریکا در حمله به روستای ملوک سرای در حومه قامشلی مشارکت داشتند.

العالم _ سوریه

حسام زيدان خبرنگار شبکه العالم در سوریه درباره حمله نیروهای اشغالگر آمریکایی به اطراف قامشلی در سوریه به نقل از منابع ویژه گفت: شش بالگرد در فرود نیرو در روستای ملوک سرای در حومه قامشلی مشارکت داشتند. یک بالگرد در این روستا فرود آمد در حالی که پنج بالگرد دیگر در آسمان روستا پرواز می کردند.

وی افزود: نیروهای آمریکایی پس از فرود خانه فردی را با نام راکان که از دو ماه قبل در روستای ملوک سرای ساکن شده بود، محاصره کردند. وی در روستا کار چوپانی می کرد. یک مترجم عراقی که نیروهای آمریکایی را همراهی می کرد، از ساکنان روستا خواست روی زمین بخوابند. در این هنگام راکان به سمت مقر «علی الحنوش» وابسته به طرفداران امنیت نظامی فرار کرد.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد که نیروهای آمریکایی در این هنگام به او تیراندازی کردند و او را کشتند و علی الحنوش را ربودند. بالگردهای آمریکایی هنگام ترک منطقه به گروهی تابع طرفداران امنیت نظامی که نیروهای کمکی ارتش سوریه نزدیک پلی در روستای ملوک سرای در قامشلی هستند، تیراندازی کردند، در این میان دو نفر به نام های لقمان درويش و بشار ابراهيم ابراهيم زخمی شدند و به بیمارستان دولتی قامشلی منتقل شدند.

پربیننده ترین خبرها