بیانیه گروه "عرین الاسود" درباره سقوط پهپاد جاسوسی و افشای نیرنگ دشمن صهیونیستی

شنبه 23 مهر 1401 - 10:46

گروه مقاومت "عرین الاسود" از سقوط پهپاد جاسوسی اسرائیلی در بخش قدیمی شهر نابلس خبر داد.

العالم - فلسطین اشغالی

این گروه مقاومت با صدور بیانیه ای اعلام کرد: متخصصان و عوامل فنی این گروه در حال مطالعه روی پهپاد جاسوسی و بررسی علل سقوط یا سرنگونی آن در محلی بسیار دورتر از مواضع رزمندگان مقاومت، هستند.

آویخای ادرعی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، نیز جمعه شب تایید کرد که یکی از پهپادهای این رژیم در نابلس سرنگون شده است.

در بیانیه گروه مقاومت "عرین الاسود" آمده است: گروه عرین الاسود به رژیم صهیونیستی اعلام می کند که از نقشه های پلید و نیرنگ آمیز این رژیم برای حمله به رزمندگان مقاومت آگاه است. ما تاریخ سراسر سیاهی شما را از زمان عملیات الفردان و طرح فریب رزمندگان مقاومت در غزه در عملیات شمشیر قدس را به خوبی بررسی کرده ایم و به ملت خود گفته ایم که گروه عرین الاسود نقشه رژیم اشغالگر برای قتل عام رزمندگان این گروه را نقش بر آب کرده است.

این رژیم قصد داشت صبح روز پنج شنبه به بهانه رزمایشی در مزار یوسف واقع در منطقه الشرقیه، در واقع رزمندگان این گروه را قتل عام کند اما آنها با مشاهده ورود 40 خودرو نیروهای ویژه و استقرار نظامیان صهیونیستی در تقاطعی که تصور می کردند پایگاه رزمندگان باشد، به این نقشه پی بردند. کوخاووی اکنون باید بداند که ما خیلی بیشتر از آنچه که آنها تصور می کنند اطلاعات داریم.

در این بیانیه تأکید شده است که گروه عرین الاسود کاملا هشیار است و با همه رزمندگان خود و دیگر گروه های مقاومت پیوسته در تماس است.

در این بیانیه تصریح شده است: "ما حوادث شهرک حواره و بیتا و شهرک هایی که چهره واقعی رژیم اشغالگر را رسوا کرده اند، زیر نظر داریم. خدا خواست که ماهیت واقعی این چهره بر ملا شود. ما همه افراد مسلح مقاومت را در هر نقطه ای که هستند، به نبرد با دشمن فرا می خوانیم".

این گروه همچنین شهادت سه تن از نیروهای مقاومت در جنین به نام های محمد ترکمان، متین ضبایا و عبد الله ابو التین را تسلیت گفت.

این گروه خطاب به دشمن صهیونیستی نیز گفت هنوز روزگار خشمی که وعده اش را به شما داده ایم شروع نشده است. ما طعم مرگ را به شما خواهیم چشاند و سوگند می خوریم که در هر خیابان و کوچه و گذری، شما را نابود می کنیم و به عهدمان با شهدا پایبند خواهیم ماند. پس منتظر باشید.

پربیننده ترین خبرها