نتایج یک نظر سنجی:‌ تنها ۳۳ درصد از آمریکایی‌ها از انتخاب مجدد بایدن حمایت می‌کنند

نتایج یک نظر سنجی:‌ تنها ۳۳ درصد از آمریکایی‌ها از انتخاب مجدد بایدن حمایت می‌کنند
دوشنبه 25 مهر 1401 - 08:34

نتایج نظرسنجی اخیر نشان می‌دهد که تنها ۳۳ درصد از رای دهندگان آمریکایی حاضرهستند که اگر امروز انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود، جو بایدن رئیس جمهور را دوباره انتخاب کنند.

العالم ـ آمریکا

براساس نظرسنجی صورت گرفته توسط شبکه فاکس نیوز، اکثر پاسخ دهندگان (۵۴ درصد) اعلام کردند که به شخص دیگری در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا رای خواهند داد و تنها ۳۳ درصد آماده رای دادن مجدد به بایدن هستند.

پیش از این در نظرسنجی صورت گرفته در ماه ژانویه سال جاری ۳۶ درصد از مردم آمریکا حاضر به انتخاب مجدد بایدن به عنوان رئیس جمهوری ایالات متحده در سال ۲۰۲۴ بودند.

نتایج همچنین نشان می‌دهد که حدود ۱۰ درصد از شهروندان آمریکا در مورد رای خود در سال ۲۰۲۴ مطمئن نبودند یا گفتند خیلی زود است که در این مورد صحبت کنیم.

کریس اندرسون نظرسنج دموکرات که این نظرسنجی را انجام داد به فاکس نیوز گفت: نتایج نشان می‌دهد برخی دموکرات‌ها به نامزد بهتری در انتخابات امیدوارند و جمهوری‌خواهان قاطعانه علیه بایدن تصمیم گرفته‌اند.

نظرسنجی فاکس نیوز بین یک هزار و ۲۰۶ رای دهنده ثبت نام شده در سراسر ایالات متحده از ۹ تا ۱۲ اکتبر انجام شد. حاشیه خطای آماری این نظرسنجی از ۲.۵ واحد درصد فراتر نمی‌رود.

پربیننده ترین خبرها