هلاکت شماری از سرکردگان داعش در حومه درعا

هلاکت شماری از سرکردگان داعش در حومه درعا
سه شنبه 26 مهر 1401 - 03:52

منابع سوری از کشته شدن تعدادی از سرکردگان گروه تروریستی داعش در حومه درعا (جنوب سوریه) خبر دادند.

العالم-سوريه

نیروهای ویژه سوریه در یک عملیات امنیتی با همکاری گروه های محلی و با حمایت ارتش، تعدادی از سرکردگان گروه تروریستی داعش را در شهر جاسم در حومه درعا از پای درآوردند.

خبرگزاری دولتی سوریه «سانا» در این باره به نقل از یک منبع امنیتی نوشت: در جریان یک عملیات امنیتی در شهر جاسم در حومه درعا، نیروهای ویژه با همکاری گروه‌های محلی غیرنظامی و با کمک ارتش سوریه توانستند شماری از سرکردگان داعش را که در یکی از مقرهایشان مخفی بودند، به هلاکت برسانند.

منبع امنیتی افزود: در میان کشته شدگان، تروریست رامی الصلخدی ملقب به ابو معاویه الفالح که دست راست تروریست ابوعبدالرحمن العراقی به شمار می‌رفت، و نیز دو تروریست معروف دیگر به نام‌ها ابوخالد الادلبی و الداغر وجود دارد.

بر اساس این گزارش، در این عملیات امنیتی همچنین یک مقر حاوی ده‌ها بمب و وسیله و کمربند انفجاری مورد استفاده تروریست‌های داعش کشف شده است.

دیروز (دوشنبه) گروه تروریستی موسوم به هیئه تحریرالشام(جبهه النصره سابق) پس از درگیری با گروه تروریستی موسوم به الفیلق السابق، بر شهرک کفرجنه و روستاهای اطراف آن در حومه حلب سیطره یافت.

درگیری میان گروه‌های تروریستی مورد حمایت ترکیه طی روزهای اخیر در شمال سوریه به شدت گسترش یافته به طوری که دولت ترکیه هیئت بلندپایه ای به ریاست وزیر کشور و دیگر مقامات نظامی را به مقرهای تروریست‌ها برای آرام کردن آنها فرستاده بود.

تسنيم

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها