اتاق عملیات گروه‌های مقاومت فلسطین؛

رژیم اشغالگر منتظر پاسخ‌های شوکه کننده باشد

رژیم اشغالگر منتظر پاسخ‌های شوکه کننده باشد
پنج‌شنبه 28 مهر 1401 - 12:21

اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین با اشاره به به شهادت "عدی التمیمی" عامل عملیات شعفاط در بيانيه اي اعلام کرد : رژیم اشغالگر منتظر پاسخ‌های شوکه کننده باشد.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرگزاری شهاب، اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای به شهادت "عدی التمیمی" عامل عملیات شعفاط به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در ورودی شهرک "معالی ادومیم" در شرق قدس اشغالی واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است: قهرمانی‌های پیاپی که دلاوران، مجاهدان و رزمندگان ما در قدس اشغالی و کرانه باختری اشغالی رقم می‌زنند، چراغ راه برای آیندگان خواهد بود و هراس و وحشت مستمر را برای رژیم اشغالگر تا زمانی که سرزمین ما را غصب و به مقدسات ما اهانت کند، در پی خواهد داشت. اگر اکنون عدی التمیمی به شهادت رسیده است، در فلسطین هزاران هزار عدی حضور دارند. کسانی که تصمیم تجاوز به مسجد الاقصی و مقدسات ما را اتخاذ و احساسات ملت فلسطین را درباره مقدس‌ترین مقدسات آن جریحه دار می‌کنند، باید منتظر پاسخ‌های شوکه کننده ملت و مقاومت فلسطین باشند. ما از فرزندان ملت فلسطین در تمام خیابان ها، مراکز و میادین نوار غزه می‌خواهیم برای بزرگداشت شهید عدی التمیمی ساعت ۱۲ روز پنج شنبه ۲۰ اکتبر ۲۰۲۲ یک دقیقه سکوت کنند تا افتخار خود را به این شهید پیشگام و برادران و همرزمانش که در مسیر او گام برمی دارند اعلام کنیم.

خبرگزاری صداوسیما

پربیننده ترین خبرها