جزییات جدید درباره شهادت عدی التمیمی از زبان خبرنگار العالم

جزییات جدید درباره شهادت عدی التمیمی از زبان خبرنگار العالم
پنج‌شنبه 28 مهر 1401 - 17:36

خبرنگار العالم در رام الله گفت: مردم کرانه باختری عملیات قهرمانانه عدی التمیمی را ستودند و با برپایی تظاهرات خواستار ادامه عملیات شهادت طلبانه شدند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

خبرنگار العالم تاکید کرد: به دنبال شهادت عدی التمیمی، کرانه باختری شاهد عزای عمومی است. کرانه باختری به سمت انتفاضه ای جدید گام برمی دارد، اما این انتفاضه این بار دارای شکلی جدید و متفاوت است. نحوه شهادت عدی التمیمی نقشی اساسی در حضور گسترده مردمی در تظاهرات امروز داشت.

وی افزود: عدی التمیمی جوان ۲۰ ساله فلسطینی است که نخستین عملیات خود را با موفقیت تمام به ثمر رساند و محل حادثه را ترک کرد و پس از ناکامی دستگاه های اطلاعاتی اسراییلی برای دستگیری او، التمیمی بار دیگر باز می گردد و ایست نظامی در ورودی شهرک «معالیه ادومیم» بزرگترین شهرک اسراییلی ها در قدس اشغالی را هدف می گیرد و مستقیما به سمت ورودی این شهرک نشین تیراندازی می کند و با نیروهای امنیتی اسراییلی ها درگیر می شود و پس از آن به شهادت می رسد.

خبرنگار العالم توضیح داد: رژیم اشغالگر ویدیوی لحظه شهادت عدی التمیمی را منتشر کرد تا در دل فلسطینی ها رعب و وحشت افکند، اما اقدام اسراییلی ها نتیجه معکوس داشت؛ زیرا مردم فلسطین اقدام عدی التمیمی را ستودند؛ زیرا او ابهت رژیم اشغالگر را درهم شکست.

پربیننده ترین خبرها