وحیدی: در حادثه تروریستی شیراز 13 نفر شهید و تعدادی قابل توجهی مجروح شدند/ اغتشاش روزهای گذشته به مسیر خطرناکی کشیده می‌شود/ تروریست‌ها از اغتشاش در کشور استفاده کردند

وحیدی: در حادثه تروریستی شیراز  13 نفر شهید و تعدادی قابل توجهی مجروح شدند/ اغتشاش روزهای گذشته به مسیر خطرناکی کشیده می‌شود/ تروریست‌ها از اغتشاش در کشور استفاده کردند
چهارشنبه 4 آبان 1401 - 21:08

وزیر کشور با اشاره به حادثه تروریستی در شیراز گفت: این جریان تروریستی از اغتشاش در کشور استفاده کرده و الان جریانات اغتشاش‌گر باید کاملاً خودشان را کنار بکشند و مسئولین امنیت نیز با قدرت مواظبت خواهند کرد.

العالم _ ایران / سیاسی

احمد وحیدی وزیر کشور امشب چهارشنبه ۴ آبان در گفت‌وگوی تلویزیونی درباره حادثه تروریستی در شیراز گفت: در پی این حادثه تروریستی جمع عزیزی از مردم شریف ما که مشغول نماز و زیارت بودند، مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و تعدادی شهید و تعدادی قابل توجهی مجروح شدند.

وی افزود: ۱۳ نفر در این حادثه تروریستی به شهادت رسیدند که البته امکان دارد تعدادی از مجروحین به شهدا اضافه شوند.

وزیر کشور اظهار کرد: این حادثه چند نکته را برای ما بیان می‌کند، اول اینکه کسانی که این حرکت تروریستی را انجام دادند، پرده جدیدی از توطئه‌ها و طراحی‌های دشمنان علیه ملت ما را آشکار کردند و این نشان می‌دهد که توطئه دشمن یک توطئه پیچیده‌‌ای است.

وحیدی ادامه داد: مسئله دوم، مقابله با تمام قداست‌ها و حرکات ضد دینی است که متاسفانه بعضا مشاهده شده و حمله به حرم مقدس حضرت شاهچراغ (علیه السلام) نیز جلوه دیگری حرکات ضد دینی است. مسئله سوم نشان دهنده قساوت قلب دشمنان ماست که قبلاً هم انواع دیگر آن را در خیابان‌ها توسط برخی از اغتشاشگران مشاهده کردیم.

وزیر کشور تصریح کرد: همه باید توجه کنند که این جریان اغتشاشاتی که در روزهای گذشته در قالب های مختلف موجب اذیت مردم شد، توسط دشمن به مسیر خطرناکی کشیده می‌شود؛ این جریان تروریستی از اغتشاش در کشور استفاده کرده و الان جریانات اغتشاش‌گر باید کاملاً خودشان را کنار بکشند و مسئولین امنیت نیز با قدرت مواظبت خواهند کرد.

پربیننده ترین خبرها