بیانیه گروه عرین الاسود در تشریح جزئیات عملیات نابلس

بیانیه گروه عرین الاسود در تشریح جزئیات عملیات نابلس
پنج‌شنبه 5 آبان 1401 - 11:22

گروه مقاومت "عرین الاسود"، بخشی از جزئیات عملیات نابلس را تشریح و تأکید کرد که رهبران این گروه رژیم صهیونیستی را به تله عملیات در شهرک قدیمی کشانده و از زوایا و جوانب مختلف به آن حمله کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

"عرین الاسود" با صدور بیانیه ای - عصر دیروز چهارشنبه – اعلام کرد که رهبران این گروه به محض دریافت اطلاعاتی امنیتی درباره حملات قریب الوقوع رژیم صهیونیستی در آستانه انتخابات این رژیم، تشکیل جلسه دادند. طبق این اطلاعات یاییر لاپید، نخست وزیر و بنی گانتز، وزیر جنگ این رژیم قصد داشتند با انجام این عملیات در آستانه برگزاری این انتخابات، از آن به نفع خود بهره برداری کنند.

در این بیانیه آمده است که رهبران این گروه مقاومت تصمیم گرفتند با تدارک چنین عملیاتی، نظامیان رژیم صهیونیستی را به داخل شهرک قدیمی کشانده و از دو جناح چپ و راست و پشت سر آنها را هدف قرار دهند. ضمن اینکه رزمندگان 10 دقیقه زمان داشتند تا فرصت عقب نشینی را برای ودیع الحوح، از رهبران گروه (که در این عملیات به شهادت رسید ) و همراهانش را فراهم کنند و تنها چیز که باعث از دست رفتن این زمان شد، تجهیزات و ابزارهای موجود برای انفجار محل بود.

این گروه در این بیانیه تأکید کرده است که برخی افراد این گروه موفق به شناسایی یگان ویژه ای از نظامیان صهیونیستی شدند که قبل از نیروهای اصلی رژیم به حرکت درآمده بودند؛ آنها این افراد را زیر آتش پر حجم خود گرفته و مین هایی را که از قبل کاشته بودند، منفجر کردند. همین که این یگان ویژه سعی کردند عقب نشینی کنند، فرمانده الحوح از رزمندگان خواست محل را محاصره کنند. به این ترتیب تمام توان نظامیان صهیونیست صرف نجات افراد خود شد و نتوانستند به رزمندگان در داخل منطقه حمله کنند لذا شروع به گلوله باران منطقه کردند.

در این بیانیه تصریح شده است که نظامیان صهیونیستی پس از شکست در این عملیات و پس از آنکه نتوانستند در این حمله حتی یک جنازه یا اسلحه را به دست آورند، ادعا کردند که هدف از این حمله، تخریب پایگاه عرین الاسود بوده است. آنها پس از آنکه ودیع الحوح از فرماندهان این گروه را به شهادت رساندند طبق معمول شروع به دروغ بافی برای شهروندان خود کردند... اما ما این رژیم را در مقابل یک چالش واقعی قرار می دهیم و به انها می گوییم اگر واقعا راست می گویید فیلم کامل عملیات را در اختیار مردمتان قرار دهید. ما شما را خوب می شناسیم و می دانیم که دورغگو هستید و چنین کاری نمی کنید.

آنها همپنین به صهیونیست ها گفتند که رهبران شما به شما دروغ می گویند و شما را به لبه پرتگاه می کشانند.

پربیننده ترین خبرها