امارات حمله تروریستی به شاهچراغ را محکوم کرد

امارات حمله تروریستی به شاهچراغ را محکوم کرد
پنج‌شنبه 5 آبان 1401 - 15:56

امارات متحده عربی در سایت وزارت خارجه این کشور بیانیه محکومیت حمله تروریستی داعش به زائران حرم مطهر احمد بن موسی (ع) در شهر شیراز را منتشر کرد.

العالم - امارات

وزارت خارجه امارات متحده عربی با انتشار پیامی در سایت رسمی این وزارتخانه حمله تروریستی داعش به زائران حرم مطهر احمد بن موسی(ع)، شاهچراغ را محکوم کرد.

در بیانیه منتشر شده وزارت خارجه امارات آمده است: امارات متحده عربی حمله تروریستی را که یک زیارتگاه مذهبی در شیراز هدف قرار داد و منجر به کشته و زخمی شدن ده ها نفر شد، به شدت محکوم می‌کند.

وزارت امور خارجه و همکاری های بین المللی امارات تاکید کرد که این کشور اقدامات جنایتکارانه را به شدت محکوم می‌کند و تمام اشکال خشونت و تروریسم را با هدف بی ثبات کردن امنیت و ثبات در تضاد با ارزش ها و اصول انسانی رد می‌کند.

این وزارتخانه مراتب تسلیت صمیمانه خود را به دولت و ملت ایران و خانواده های قربانیان این جنایت فجیع و همچنین برای همه مجروحان شفای عاجل آرزو کرد.

ساعت ۱۷:۴۵ روز چهارشنبه فرد مسلح به شیوه تروریست‌های تکفیری با تیراندازی از بیرون حرم مطهر شاهچراغ به مردم داخل حرم حمله کردند.

این حمله تروریستی در یکی از شلوغ‌ترین ساعات در حرم شاهچراغ روی داده و تا کنون منجر به جان باختن ۱۵ نفر از جمله ۲ کودک و زخمی شدن ۱۹ نفر از زائران شده است.

پربیننده ترین خبرها