تمجید لبنانی‌ها از نقش‌آفرینی حزب‌الله در پرونده ترسیم مرزهای دریایی

تمجید لبنانی‌ها از نقش‌آفرینی حزب‌الله در پرونده ترسیم مرزهای دریایی
جمعه 6 آبان 1401 - 11:33

کاربران در شبکه‌های اجتماعی به ترسیم نهایی مرزهای دریایی میان لبنان و رژیم اشغالگر واکنش نشان دادند و نقش حزب‌الله در دفاع از حقوق دریایی و زمینی لبنان را ستودند.

العالم- داغ‌های مجازی

به گزارش العالم، کاربران شبکه‌های اجتماعی در لبنان با ایجاد هشتگ #ترسیم مرزهای دریایی، از حزب‌الله به علت نقش‌آفرینی در حفظ امنیت لبنان و دفاع از حقوق دریایی و زمینی آن تمجید کردند.

فاطمه فتونی در توییتر، به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی نوشته است:‌ توافق گازی با لبنان توافقی سریع بود که با زور گلوله و تهدید انجام شد و این توافق، برای اسرائیل مطلوب نیست.

Wasim Baroudi با تأکید بر اینکه اقدام حزب‌الله یک اقدام کاملا ملی است، از استانداردهای دوگانه منتقدان حزب‌الله انتقاد کرده است.

حساب کاربری ابو وعد نیز در توییتی تأکید کرده است: اگر سید نصرالله(دبیرکل حزب‌الله) و مقاومت نبود، اسرائیل کنترل نفت و گاز فلسطین و لبنان را در دست داشت.

Lubna Fawaz Bdeir نیز از نقش نبیه بری، رئیس پارلمان که نبرد مذاکره را از همان آغاز بر عهده داشت، تمجید و خاطرنشان کرد وی به آنچه وعده داده بود، عمل کرد.

ad_Khoury نیز نوشته است: قدرت مقاومت لبنان سوپاپ امنیت این کشور است.

ریاست‌جمهوری لبنان روز گذشته اعلام کرد که میشل عون نامه رسمی آمریکا را درباره ترسیم مرزهای آبی با رژیم صهیونیستی امضا کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها