راهپیمایی در شهرهای مختلف کشور در محکومیت حادثه تروریستی در شیراز + فیلم و عکس

راهپیمایی در شهرهای مختلف کشور در محکومیت حادثه تروریستی در شیراز + فیلم و عکس
جمعه 6 آبان 1401 - 13:59

امروز جمعه شش آبان مردم مومن و ولایتمدار شهر‌های مختلف سراسر کشور در راهپیمایی بعد از نماز جمعه انزجار خود را از عوامل حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) اعلام کردند.

العالم - ایران

قشرهای مختلف مردم در سراسر شهرهای ایران اسلامی ضمن محکومیت این حادثه تروریستی، همدردی خود را با داغ دیدگان این حادثه اعلام کردند.

شاهچ

جمعی از شهروندان تهرانی امروز جمعه ششم آبان ماه بعد از برگزاری نماز جمعه، در یک راهپیمایی از محل دانشگاه تهران به سمت میدان انقلاب حادثه تروریستی شیراز و حمله به زائران شاهچراغ که داعش مسوولیت آن را بر عهده گرفت، محکوم کردند.

مردم مشهد بعد از اقامه نمازجمعه امروز (ششم آبان) با برگزاری راهپیمایی، جنایت تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (علیه‌السلام) را محکوم کردند.

مردم شیراز نیز همراه با مسئولان بعد از نماز جمعه در مسیر حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) راهپیمایی کردند و این اقدام تروریستی در شیراز را محکوم کردند.

مردم استان پهناور کرمان هم امروز بعد از خطبه‌های نمازجمعه در اعتراض به هتک حرمت ساحت مقدس حرم حضرت احمدبن‌موسی‌کاظم(ع) و به خاک‌وخون کشیده شدن ده‌ها زائر بی‌پناه و بی‌گناه این حرم شریف، به خیابان آمدند و این اقدام شنیع را شدیدا محکوم کردند.

مردم شهر قزوین هم ظهر جمعه و پس از اقامه نماز با شکوه جمعه با برگزاری راهپیمایی با شکوه انزجار خود را از ناامنی و جنایت تروریست‌ها در کشور اعلام کردند.

مردم شهیدپرور استان قم از مصلای قدس به سمت چهار راه شهدا راهپیمایی کرده و در محکومیت حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ(ع) شعارهایی از جمله «مرگ بر وهابی»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «مرگ بر آل سعود خائن» و «ننگ بر فتنه‌گر» را به سر دادند.

مردم شهر اهواز پس از برگزاری نماز جمعه راهپیمایی در محکومیت حادثه تروریستی شیراز و اغتشاشات اخیر در کشور برگزار کردند.

پربیننده ترین خبرها