قالیباف: جنایت در شیراز با همه اتمام حجت کرد/ باید افراد موثر راه خود را از دشمنان جدا کنند

قالیباف: جنایت در شیراز با همه اتمام حجت کرد/ باید افراد موثر راه خود را از دشمنان جدا کنند
يکشنبه 8 آبان 1401 - 09:00

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: این جنایت ثابت کرد دشمنان برای تجزیه کشور کمین کرده اند این جنایت با همه اتمام حجت کرد که دشمن درصدد است امنیت کشور را بر هم بزند و باید افراد موثر راه خود را از دشمنان جدا کنند.

العالم - ایران

محمدباقر قالیباف در جلسه علنی روز یکشنبه-۸ آبان- مجلس شورای اسلامی و نطق پیش از دستور خود با تبریک سالگرد شهادت نوجوان بسیجی حسین فهمیده گفت: جنایت تروریستی در حرم حضرت احمد بن موسی( شاهچراغ) که منجر به کشته شدن جمعی از هموطنان مظلوم استان فارس و شهر شیراز شد، به مردم شهید پرور ایران اسلامی تسلیت می‌گویم و از خداوند شفای عاجل برای مصدومان این حاثه مسئلت دارم و از حضور کم نظیر مردم استان فارس در مراسم تشییع شهدا تقدیر و تشکر می‌کنم.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند اقدام قاطع و خردمندانه درباره سررشته این فجایع ضروری است و ان شا الله مردم شاهد اقدامات متقابل درباره این جنایات خواهند بود.وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی و مرتجعین منطقه بدانند که نمی‌توانند پشت نقاب داعش و تلویزین‌های لندن نشین مخفی شوند و باید پاسخگوی خون‌های ریخته شده در ایران باشند. این جنایت ثابت کرد که دشمنان ایران عزیز برای برهم زدن کشور، اختلال در زندگی روزمره مردم و ایجاد جنگ و درگیری درشهرها و تجزیه کشور کمین کردند ودر حال شکار فرصت‌ها هستند.

قالیباف یادآور شد: این جنایات با همه اتمام حجت کرد که دشمن اراده کرده است تا امنیت کشور را برهم بزند و از امروز باید فعالان عرصه فکر و موثرین صراحتا راه خود را از خشونت طلبان و جنایتکاران جدا کنند. البته که اقدامات تروریستی دشمنان ایران نباید سبب بهانه‌ای برای نادیده گرفتن اعتراضات جمعی از مردم شود.

ادامه دارد..

پربیننده ترین خبرها