فیلمی از لحظه انجام عملیات استشهادی در الخلیل

يکشنبه 8 آبان 1401 - 14:00

رسانه های فلسطین اشغالی فیلمی از عملیات تیراندازی عصر دیروز در «کریات اربع» در الخلیل را منتشر کردند، این فیلم نشان می دهد که مجری عملیات با تفنگ M-16 در دست، به سمت یک خودرو شلیک می کند.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرنگار العالم در رام الله گزارش داد: شهر الخلیل در کرانه باختری اشغالی همچنان در محاصره نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی است.

وب سایت وای نت گفت که «محمد الجعبری» مجری عملیات «کریات اربع» با اسلحه ام-16 به شهرک نشینان شلیک کرد و سپس با تیراندازی به نیروهای پزشکی و امنیتی که به محل اعزام شده بودند، کار را تکمیل کرد.

این وب سایت با انتشار فیلمی نشان داد که رئیس ستاد کریات اربا با خودروی زرهی خود مجری عملیات را زیر گرفت.

منابع صهیونیستی اعلام کردند که سلاح بکار رفته در عملیات تیراندازی شب گذشته در کریات اربع در شهر الخلیل، از نوع (Tzali) M ۱۶ بوده که ماه گذشته از صهیونیست‌ها به سرقت رفته بود.

صهیونیست‌ها به شدت از عملیات شب گذشته در الخلیل شوکه شده و نگران تکرار چنین عملیات‌هایی هستند.

فارس الصرفندی گزارشگر شبکه العالم نیز گزارش داد: نیروهای اشغالگر به دنبال دستیاران محمد کامل الجعبری، مجری عملیات کریات اربع هستند و در این راستا در شهر الخلیل، با حملات مکرر و یورش به منازل فلسطینیان اقدام به تفتیش می کنند.

خبرنگار العالم توضیح داد که این عملیات با مقاومت مسلحانه، میادین کرانه باختری را از شمال تا جنوب، متحد کرد.

وی خاطرنشان کرد: در شهر الخلیل در کرانه باختری یک میلیون و دویست هزار فلسطینی سکونت دارند و در مجاورت سرزمین های 1948 قرار گرفته است. همچنین بزرگترین شهرک کرانه باختری به نام «کریات اربع» در آن قرار دارد.

الصرفندی توضیح داد که عملیات مذور در نزدیکی خانه «ایتمار بن غفیر» عضو تندرو و راست‌گرای کنست انجام شد.

در این حمله تیراندازی، یک شهرک نشین صهیونیست کشته و پنج تن دیگر زخمی شدند.

الجعبری پس از تیراندازی به شهرک نشینان به مدت پنج دقیقه با سربازان رژیم اشغالگر درگیر شد و به شهادت رسید. جستجو برای یافتن افراد مظنون به شرکت در عملیات یا همدستی با وی همچنان ادامه دارد. همزمان پلیس رژیم صهیونیستی از بن غفیر و خانواده اش خواست تا خانه خود را تخلیه کنند.

پربیننده ترین خبرها