وحشت صهیونیست‌ها از اجرای عملیات در روز انتخابات کنست

وحشت صهیونیست‌ها از اجرای عملیات در روز انتخابات کنست
سه شنبه 10 آبان 1401 - 09:50

پلیس به شهرک نشینانی که مجوز حمل سلاح دارند توصیه کرده است از بیم عملیات فلسطینیان، روز انتخابات سلاح همراه داشته باشند.

العالم - فلسطین اشغالی

هشدار‌های فلسطینیان درباره اجرای عملیات در روز انتخابات کنست رژیم اشغالگر، مقامات تل آویو را به وحشت انداخته و آن‌ها را وادار به تشدید تدابیر امنیتی کرده است.

مقامات رژیم اشغالگر از دریافت ده‌ها هشدار درباره اجرای عملیات در کرانه باختری همزمان با برگزاری انتخابات کنست خبر دادند بر همین اساس حضور نیرو‌های خود را در الخلیل تقویت کردند و آماده باش را افزایش دادند و کرانه باختری را محاصره کردند و گذرگاه‌های نوار غزه را بستند.

این نگرانی‌ها ناشی از هشدار‌هایی است که سازمان‌های امنیتی این رژیم طی روز‌های گذشته درباره اجرای عملیات علیه شهرک نشینان در کرانه باختری همزمان با برگزاری انتخابات کنست دریافت کرده اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند این تعداد هشدار در مقایسه با هشدار‌هایی که سازمان‌های امنیتی رژیم طی یک سال اخیر دریافت کرده اند، بی سابقه است.

به گفته همین رسانه ها، پلیس به شهرک نشینانی که مجوز حمل سلاح دارند توصیه کرده است از بیم عملیات فلسطینیان، روز انتخابات سلاح همراه داشته باشند.

در همین چارچوب کانال دوازده عبری اعلام داد اماکن عملیات اخیر فلسطینیان علیه نیرو‌های اشغالگر و شهرک نشینان آن، از جمله عوامل نگرانی رژیم اسرائیل است. به گفته آن‌ها عملیات دیگر صرفا در شمال کرانه باختری روی نمی‌دهد بلکه به سمت جنوب از جمله الخلیل و اریحا نیز کشیده شده است.

هشدار درباره اجرای عملیات در روز انتخابات کنست و عملیاتی که اخیرا اجرا شده است رژیم اشغالگر را واداشت نیرو‌های خود را در منطقه الخلیل افزایش دهد و علاوه بر این کرانه باختری را به محاصره کامل در آورد و حالت آماده باش در قدس اشغالی را افزایش داد و تصمیم گرفت گذرگاه‌های نوار غزه را نیز همزمان با انتخابات کنست ببندد.

این پنجمین انتخابات کنست است که با توجه به بی ثباتی سیاسی در فلسطین اشغالی ظرف سه سال و نیم گذشته برگزار می‌شود، زیرا دولت‌هایی که پس از هر انتخابات تشکیل می‌شوند قادر به ادامه کار نیستند که در نتیجه آن کنست منحل و انتخابات جدید برگزار می‌شود.

پربیننده ترین خبرها