امیر صباحی‌فرد: روزهای آینده خبرهای خوبی در حوزه پدافند هوایی اطلاع‌رسانی خواهد شد

امیر صباحی‌فرد: روزهای آینده خبرهای خوبی در حوزه پدافند هوایی اطلاع‌رسانی خواهد شد
سه شنبه 10 آبان 1401 - 13:22

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: در روزهای آینده خبرهای بسیار خوب و مسرت‌بخشی را به سمع و نظر ملت متدین، انقلابی، شهیدپرور و شریف ایران خواهیم رساند.

العالم - ایران

امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به وضعیت کنونی سامانه‌های پدافندی و پیشرفت‌های این حوزه گفت: به حول و قوه الهی در حال حاضر پدافند هوایی ارتش در بهترین شرایط خود قرار دارد.

وی در تشریح ابعاد قدرت پدافند هوایی ارتش کشور افزود: وقتی مطرح می‌شود که یگان‌های پدافند هوایی ارتش ایران در بین کشورهای منطقه غرب آسیا یک قدرت منطقه‌ای هستند این موضوع واقعیت دارد و یا وقتی اعلام می‌شود که تجهیزات پدافند هوایی به‌روز است و یا برابر و حتی بهتر از مشابه آن در دنیاست موضوعی کاملاً جدی و حقیقت غیرقابل انکار است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تأکید کرد: تجهیزات پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در لبه تجهیزات به‌روز دنیا قرار دارد و بابت این توانمندی و قدرت دفاعی، خداوند متعال را شاکر هستیم.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد در پایان گفت: ان‌شاءالله در روزهای آینده خبرهای بسیار خوب و مسرت‌بخشی را به سمع و نظر ملت متدین، انقلابی، شهیدپرور و شریف ایران خواهیم رساند. امیدواریم که انتشار این اخبار باعث قوت ‌قلب مردم ایران در شرایط فعلی کشور باشد چراکه ما جز این کار وظیفه دیگری نداریم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها