جزئیات عملیات استشهادی در قدس اشغالی/ خودزنی اشغالگران منجر به مجروحیت دو نفر شد

پنج‌شنبه 12 آبان 1401 - 14:33

خبرنگار العالم در قدس اشغالی گزارش داد که جوان فلسطینی ۲۰ ساله به نام «بدر عامر» در شهرک قدیمی قدس اشغالی با سلاح سرد به نظامیان رژیم صهیونیستی حمله کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

خضر شاهین خبرنگار العالم قدس اشغالی گزارش داد: این جوان اهل شهرک «بیت حنینا» است که بر اثر قوانین آپارتاید از روستاهای بیت المقدس اخراج و به کرانه باختری اشغالی کوچانده شد.

وی افزود: جوان فلسطینی با رفتن به طرف شهرک قدیمی در مسیر جاده «الواد»، با اسلحه سرد به نیروهای رژیم اشغالگر مستقر در مجاورت مسجد الاقصی حمله کرد.

شاهین اشاره کرد که ابتدا این جوان فلسطینی یکی از نیروهای اشغالگر را با چاقو مورد اصابت قرار داد؛ سپس رگبار گلوله نیروهای اشغالگر به سمت وی ​​آغاز شد که منجر به شهادت «بدر عامر» مجری عملیات و همچنین مجروح شدن دو تن از نیروهای رژیم اشغالگر گردید.

خبرنگار العالم اظهار داشت: نیروهای اشغالگر بلافاصله پس از این عملیات، تمامی درهای مسجد الاقصی و همچنین تمامی درهای منتهی به شهرک قدیمی را بستند و همچنین صدها شهروند بیت المقدس و تعداد زیادی از نمازگزاران را در داخل صحن های مسجد الاقصی بازداشت کردند.

وی خاطر نشان کرد که پلیس رژیم اشغالگر پیکر مجری عملیات را با خود برد و نیز تعداد نیروهای خود را در محل عملیات افزایش داد.

شاهین

پربیننده ترین خبرها