ویدیوهای راهپیمایی 13 آبان در تهران و شماری از شهرهای کشور/ رئیسی: آمریکا از کشورها می خواهد که گاو شیرده واشنگن باشند/ آمریکا از گروه های تروریستی و جدایی طلب حمایت می کند

ویدیوهای راهپیمایی 13 آبان در تهران و  شماری از شهرهای کشور/ رئیسی: آمریکا از کشورها می خواهد که گاو شیرده واشنگن باشند/ آمریکا از گروه های تروریستی و جدایی طلب حمایت می کند
جمعه 13 آبان 1401 - 08:33

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با حضور دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم از ساعت ۹ صبح امروز ( جمعه) در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا در تهران و همزمان در ۹۰۰ شهر کشور با حضور اقشار مختلف مردم آغاز شد.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

شرکت کنندگان در این مراسم ضد استکباری با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، انزجار خود را از سیاست های خصمانه و استکباری نظام سلطه و در راس آن آمریکای جنایتکار فریاد می زنند.

این مراسم در تهران و ۹۰۰ شهر برگزار می شود، راهپیمایان بار دیگر با رهبر معظم انقلاب و آرمان های شهدا و امام شهیدان تجدید بیعت خواهند کرد، در این مراسم پس از قرائت قطعنامه سراسری به عنوان اعلام رسمی آخرین مواضع ملت ایران، مردم حاضر در مراسم به سمت میعادگاه های نماز جمعه خواهند رفت.

ــــــــــــــــــــــــــــ

لحظه به لحظه با راهپیمایان

به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل

دانشجویان، دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم با آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل و نیز سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را به سیاست‌های خصمانه مستکبران نشان دادند.

جمعی از شرکت‌کنندگان در این مراسم با اجرای نمایش‌های میدانی افول قدرت آمریکا و اسارت هم پیمانانش را به تصویر کشیدند. همچنین در بخش دیگری از این نمایش میدانی، شرکت‌کنندگان با نمایش تابلوهایی افول هژمونی آمریکا را در قالب تصاویر به نمایش گذاشتند.

راهپیمایان در تهران پس از سخنرانی رییس جمهور در این مراسم با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و اسراییل به سمت دانشگاه تهران برای حضور در نماز جمعه حرکت کردند که در این مسیر نیز پرچم های آمریکا و اسراییل به آتش کشیده شد.

در آیین یوم الله ۱۳ آبان تهران، علاوه بر سخنرانی رییس جمهور، برنامه های فرهنگی از جمله سرود و تواشیح توسط گروههای دانش آموزی اجرا شد.

این راهپیمایی با قرائت قطعنامه سراسری به عنوان اعلام رسمی آخرین مواضع ملت ایران پایان یافت. راهپیمایان یوم‌الله ۱۳ آبان در این قطعنامه از قوای سه گانه خواستند ضمن مقابله مستمر با فتنه انگیزی ها و اخلالگری ها، زمینه را برای استفاده از توان و ظرفیت نخبگان برای پیشبرد امور کشور فراهم کرده و با رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم، صف معترضان را از مغرضان جدا و راهکارهای قانونی بیان انتقادات را فراهم کنند.

12|11 رئیسی: دشمن تلاش می کند ما روی پای خود نایستیم و ما را در زمینه های پزشکی، علمی و صنعتی در هم بشکند.

08|11 رییس جمهوری: دشمنان از هدف قرار دادن امنیت و ثبات در ایران ناامید شده اند، وحدت و همبستگی ما را هدف قرار داده اند.

07|11 رئیسی: ایران نقش مهمی در معادلات امروز منطقه دارد و برای ثبیت صلح در منطقه تلاش می کند.

06|11رییس جمهوری: قطار پیشرفت علمی در ایران متوقف نمی شود و حرکتش کند نخواهد شد.

05|11 رئیسی: جهان باید بداند که ایران همچنان در مسیر علم حرکت می کند و بدون نیاز به دیگران خود می تواند واکسن تولید کند.

02|11رئسیی: آمریکایی ها خود را حامیان دموکراسی و حقوق بشر معرفی می کنند در حالی که حامیان تروریسم هستند.

01|11رئیسی: آمریکا گروه های تروریستی را ساخته و از گروه های جدایی طلب حمایت کرده و جنایات متعددی را مرتکب شده است.

00|11رئیسی: آمریکا از کشورها می خواهد که گاو شیرده واشنگن باشند.

58|10 رئیسی: روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی به عنوان اقدامی سمبلیک در تقویم ایران ثبت شده است.
رئسی: آمریکا همواره در صدر جنایات بزرگی قرار دارد که در جهان به وقوع پیوسته است.

57|10 رئیسی: انقلاب اسلامی ایران مبارزه با استکبار جهانی را در دستور کار خود قرار داده است.

50|10 سخنرانی آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهوری اسلامی ایران در مراسم یوم الله ۱۳ آبان آغاز شد.

48|10 لعالم: بخشی از بیانیه تظاهرات : ما از مسئولان فرهنگی کشور می خواهیم با عمل به نصایح رهبر انقلاب اسلامی رویداد اشغال لانه جاسوسی آمریکا را مستند کرده و در کتاب ها ثبت کنند.

47|10 العالم: یکی از خبرنگاران عرب حاضر در تظاهرات امروز تهران گفت: اولین بار است که به ایران می آیم و با چنین تجمع عظیم مردمی در مقابل سفارت سابق آمریکا رو به رو می شوم. من از طریق شبکه های اجتماعی از نزدیک شرارت ها و دورغ پراکنی های آشوبگران و اغتشاش گران را دنبال می کنم اما امروز با حضورم در این مکان و برقراری ارتباط با مردم شاهد میزان آگاهی و هوشیاری شان از طریق شعارهایی که سر می دهند هستم.

آنها می دانند که آمریکا و اسرائیل و برخی کشورهای دیگر به اغتشاش در ایران کمک مالی می کنند و حتی دیده ام که برخی اشخاص صفحه های شخصی خود را در اختیار اغتشاش گران قرار می دهند و مردم ایران به این حقیقت پی برده اند.

43|10 دهه نودی‌ها امسال همگام با سایر نسل‌های انقلاب اسلامی در راهپیمایی 13 آبان حاضر شدند.

آن‌ها با در دست داشتن پلاکاردها و تصاویری از شهدای مدافع امنیت در اغتشاشات اخیر یاد آن‌ها را گرامی داشتند.

حضور پرشور مردم انقلابی همدان در راهپیمایی ۱۳ آبان
13 آبان

تصاویری از حضور مردم غیور ارومیه در راهپیمایی ۱۳ آبان
13 آبانتصاویر هوایی از خروش عظیم مردم قم در ۱۳ آبان

13 آبان40|10 تصاویر هوایی از مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان

13 آبان

25|10 گزارش خبرنگار العالم از حضور راهپیمایان در مراسم یوم الله 13 آبان، مقابل ساختمان سفارت سابق آمریکا در تهران

بنابر این گزارش، اقشار مختلف مردم با حضور در تظاهرات روز مللی مبارزه با استکبار جهانی و برزگداشت روز دانش اموز شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

13 آبان

16|10 حضور پرشور مردم در اقصی نقاط ایران در مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان

13 آبان08|10 تصاویر دیگری از حضور پرشور مردم اصفهان در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان
13 آبان

06|10 بخش‌هایی از بیانیه تشکل‌های دانشجویی در مراسم یوم الله ۱۳ آبان در تهران
راهپیمایی 13 آبان

59|9 تصاویر راهپیمایی ۱۳ آبان در اصفهان

13 آبان

55|9 حضور پرشور مردم در مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان در مشهد

13 آبان

50|9 نزدیک ۲۲ غرفه در مسیر راهپیمایی طراحی شده است که گروه‌های سرود تشکل‌های دانش آموزی و گروهای سرود بسیج دانش آموزی در آن‌ها اجرا دارند.

35|9 گروه‌های دانش‌آموزان پلاکاردهایی در دست دارند که با ماژیک بر روی آن‌ها شعار نوشته‌اند.

30|9 راهپیمایان پرچم ایران را بالا برده‌اند و پلاکاردهایی در دست دارند که بر روی آن شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و سخنانی از رهبر انقلاب نوشته شده است.

25|9 خبرنگار العالم در تهران گزارش داد ایرانی ها به منظور برگزاری روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و برزگداشت روز دانش آموز، دسته دسته و گروه گروه در حال حرکت به سمت مقر سابق سفارت آمریکا در تهران هستند.

بنابر گزارش خبرنگار العالم از مقابل ساختمان سفارت سابق آمریکا در تهران، مردم در حال شرکت برای برگزاری روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز هستند.

همزمانی راهپیمایی امسال با هفتمین روز شهادت شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز بر اهمیت این رویداد ملی و انقلاب افزوده است.

این مراسم در تهران این مراسم در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا در خیابان طالقانی برگزار می شود و آیت الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور سخنران اصلی این مراسم است.

بیش از ۳۵۰۰ خبرنگار، تصویربردار و عکاس‌ مراسم ۱۳ آبان را در سراسر کشور پوشش می دهند.

پربیننده ترین خبرها