آکسیوس: کمپین انتخاباتی ترامپ احتمالا ده روز دیگر آغاز می‌شود

آکسیوس: کمپین انتخاباتی ترامپ احتمالا ده روز دیگر آغاز می‌شود
جمعه 13 آبان 1401 - 17:43

یک وبگاه آمریکایی نوشت، نزدیکان رئیس جمهور این کشور در حال رایزنی برای شروع کمپین انتخاباتی او از ده روز دیگر هستند.

العالم - آمریکا

حلقه نزدیکان «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا در حال رایزنی برای شروع کمپین انتخاباتی سال ۲۰۲۴ وی از ده روز آینده هستند.

به نوشته وبگاه خبری «آکسیوس» به نقل از سه فرد مطلع از این «رایزنی‌های حساس»، احتمالا پس از برگزاری چند رویداد سیاسی پیاپی، اعلام رسمی شروع کمپین وی برای انتخابات ریاست جمهوری انجام خواهد شد.

خبرگزاری «رویترز» نیز جداگانه اعلام کرده احتمالاً بعد از انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا، کمپین انتخاباتی ترامپ کار خود را آغاز خواهد کرد.

یکی از افراد مطلع از برنامه‌های ترامپ گفت، او قصد دارد شروع به کار کمپین انتخاباتی خود را اندکی بعد از انتخابات روز سه‌شنبه اعلام کند.

شخص ترامپ پنجشنبه شب حین یک سخنرانی، با تأکید بر ادعای تقلب در انتخابات ۲۰۲۰ گفت: «دو بار در انتخابات شرکت کردم. دو بار پیروز شدم و کارم از سال ۲۰۱۶ هم بهتر بود و رأی‌های بیشتری به‌دست آوردم».

رئیس جمهور سابق آمریکا افزود «خیلی خیلی خیلی متحمل است» که در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ نیز شرکت کند. او در ادامه گفت: «تمام حرفم به شما این است که آماده شوید. خیلی زود. آماده شوید».

آکسیوس نوشت، ترامپ قصد دارد کمپین انتخاباتی خود را زودتر از رقبای احتمالی نظیر «ران دی‌سانتیس» فرماندار ایالت فلوریدا آغاز کند تا شانس پیروزی بیشتری داشته باشد.

در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، ابتدا دو حزب اصلی این کشور انتخابات درون حزبی برگزار می‌کنند و در نهایت هر کدام یک نامزد نهایی به انتخابات اصلی می‌فرستند.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها