تظاهرات بحرینی‌ها در مخالفت با انتخابات نمایشی (عکس و فیلم)

شنبه 14 آبان 1401 - 03:43

بحرینی ها روز جمعه بار دیگر در مخالفت با انتخابات فرمایشی مجلس این کشور دست به راهپیمایی زدند.

العالم - بحرین

راهپیمایان بحرینی با حمل دست نوشته هایی، تحریم انتخابات نمایشی رژیم آل خلیفه و برگزاری همه پرسی را خواستار شدند.

در همین حال دفتر سیاسی جنبش حامیان جوانان قیام ۱۴ فوریه بحرین دیروز (جمعه)، در واکنش به افتتاح مرکز موسوم به «همایش گفتگوی شرق و غرب بحرین » که با هدف تثبیت حکومت آل خلیفه، مشروعیت بخشیدن به انتخابات پارلمانی نمایشی که قرار است در 12 نوامبر برگزار شود، و مشروعیت بخشیدن به عادی‌ سازی روابط با رژیم اشغالگر صهیونیستی است، بیانیه ای صادر کرد.
دفتر سیاسی جنبش حامیان جوانان قیام 14 فوریه این بیانیه مهم را در شرایطی صادر کرد که رژیم آل خلیفه تصمیم دارد انتخابات ساختگی را با تحریم مردم و دانشمندان و همه گروههای سیاسی معارض برگزار کند.

شبکه های اجتماعی بحرینی نیز روز پنجشنبه (12 آبان ماه) عکس ها و فیلم هایی از تظاهرات در بحرین در مخالفت با انتخابات نمایشی رژیم آل خلیفه و همبستگی با زندانیان این کشور منتشر کردند.

کانال "بحرین امروز" در تویتی، عکس ها و ویدیوهایی از تظاهرات اهالی روستای السنابس منتشر کرد که خواستار تحریم انتخابات و آزادی زندانیان شدند.

چهارشنبه (11 آبان ماه ) نیز منامه پایتخت بحرین شاهد تظاهرات شبانه در اعتراض به استمرار سرکوب توسط رژیم و مخالفت با برگزاری انتخابات نمایشی پارلمانی بود.

تظاهرکنندگان خواستار تحریم انتخابات شده و همبستگی خود را با زندانیان در زندان‌های رژیم آل خلیفه اعلام کردند.

پربیننده ترین خبرها