فلسطین آمادگی کامل برای مقابله با نتانیاهو را دارد

فلسطین آمادگی کامل برای مقابله با نتانیاهو را دارد
شنبه 14 آبان 1401 - 16:40

یک نویسنده و تحلیلگر سیاسی تاکید کرد که ملت فلسطین از آمادگی کامل برای مقابله با رژیم اشغالگر در دوران نخست وزیری بنیامین نتانیاهو برخوردار است.

العالم ـ فلسطین

"وائل المناعمه" در گفتگویی در برنامه "مع الحدث" که از شبکه خبری العالم پخش می شود، گفت: مقاومت فلسطین در زمینه تعامل با افراط گری نتانیاهو تجربه کافی دارد. طولانی ترین دوره نخست وزیری در رژیم اشغالگر از آن نتانیاهو است و مقاومت به خوبی می داند که این فرد فقط زبان مقابله و مقاومت را می فهمد.

وی تاکید کرد: مقاومت اینک فقط در غزه نیست؛ بلکه تمام فلسطین آماده مقابله با رژیم اشغالگر است. این امر واکنشی طبیعی به اقدامات صهیونیستها در قتل شهروندان فلسطینی و سرقت اراضی آنها و توسعه شهرکسازی و تخریب روزانه خانه های فلسطینی هاست.

این تحلیلگر سیاسی اظهار داشت: امروز دیگر هیچکس خواهان مذاکره با اسراییلی ها و یا روی آوردن به راه حل سیاسی با اشغالگران نیست. تنها مشکل موجود فقط در برخی کشورهاست که به عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر روی آوردند.

المناعمه از کشورهای سازشکار خواست تا در توافق سازش با صهیونیست ها تجدیدنظر کنند؛ زیرا عملا این توافقات هیچ دستاوردی برای این کشورها نداشته است.

پربیننده ترین خبرها