تیراندازی رزمندگان مقاومت به مواضع صهیونیست ها در رام الله و جنین

تیراندازی رزمندگان مقاومت به مواضع صهیونیست ها در رام الله و جنین
يکشنبه 15 آبان 1401 - 12:17

منابع فلسطینی از تیراندازی رزمندگان مقاومت به برج نظامی صهیونیست ها در رام الله و هدف قرار دادن نظامیان صهیونیست در شهرک صهیونیست نشین «شاکید» در جنین خبر دادند.

العالم - فلسطین اشغالی

به نقل از خبرگزاری سما، منابع رسانه‌ای فلسطینی صبح امروز یکشنبه از تیراندازی رزمندگان مقاومت به یکی از برج‌های نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در روستای «نبی صالح» در شمال غربی رام الله خبر دادند. این در حالی است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی از تیراندازی به نظامیان این رژیم نزدیک شهرک صهیونیست نشین «شاکید» در جنین خبر دادند.

این منابع همچنین اعلام کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی سحرگاه امروز با یورش به شهرک «سلوان» در قدس اشغالی یک فلسطینی را در خانه اش بازداشت کردند. صهیونیست‌ها همچنین به منطقه «جبل جوهر» در شهر الخلیل حمله و شماری از خانه‌های فلسطینیان را بازرسی کردند.

منابع فلسطینی همچنین از یورش نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به جنوب نابلس و درگیری آنها با فلسطینیان نزدیک روستای «الساویه» خبر دادند. نظامیان صهیونیست برای متفرق کردن فلسطینیان از گاز اشک آور استفاده کردند که منجر به مصدوم شدن شماری از فلسطینی‌ها شد.

منابع مذکور اعلام کردند که صهیونیست‌ها از طرق برج‌های نظامی مستقر در مرزهای شرقی نوار غزه، به اراضی کشاورزی شهروندان فلسطینی در شهرک «عبسان الکبیره» در شرق خانیونس تیراندازی کردند.

در خبری دیگر، منابع خبری فلسطینی از یورش صبح امروز شهرک نشینان با حمایت نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی خبر دادند.

پربیننده ترین خبرها