شیخ عیسی قاسم: مشارکت در انتخابات بحرین خیانت است

شیخ عیسی قاسم: مشارکت در انتخابات بحرین خیانت است
جمعه 20 آبان 1401 - 20:35

رهبر شیعیان بحرین با بیان اینکه وظیفه تمام بحرینی ها تحریم انتخابات پارلمانی است، تاکید کرد که مشارکت در انتخابات به معنای خیانت است.

العالم ـ بحرین

آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر معنوی شیعیان بحرین در آستانه برگزاری انتخابات پارلمانی در این کشور گفت: انتخابات فردا برای بحرینی ها یک آزمون است و مشارکت فعال در آن به معنای شکست در آزمون است.

وی افزود: پارلمان ها برای خدمت به مردم تاسیس می شوند و نه برای خدمت به دولت. پارلمان هایی که به مردم خدمت نمی کنند، تبدیل به فاجعه می شوند.

شیخ عیسی قاسم خاطرنشان کرد: افراد شایسته و وفادار در انتخابات فردا کنار گذاشته شدند؛ بنابراین پارلمان از افراد شایسته و وفادار خالی خواهد ماند.

رهبر معنوی شیعیان بحرین اظهار داشت: ارتش و نیروهای امنیتی و بیگانگانی که تابعیت بحرینی دریافت کردند، در انتخابات فردا مشارکت خواهند کرد. کسانی که منافع میهن و دین و ملت برایشان مهم است، باید بدانند که مجلس آتی با فعلی هیچ تفاوتی نخواهد داشت.

وی افزود: رژیم بحرین 94 هزار نفر را از حق رای محروم کرده است. نامزدی در انتخابات و یا رای دادن به معنای زدن مهر تایید بر اوضاع نابسامان سیاسی و نیز تایید سیاست عادی سازی با رژیم صهیونیست است که رژیم بحرین آن را در پیش گرفته است.

شیخ عیسی قاسم گفت: سخن حق در مجلس آتی جایی ندارد. کسانی که به مشارکت در انتخابات دعوت می کنند، در واقع از هواداران رژیم هستند.

وی اظهار داشت: رژیم بحرین یک مرکز رای گیری در اسراییل افتتاح کرد.

پربیننده ترین خبرها