برنامه رژیم صهیونیستی برای ایجاد زیرساخت پهپادی در امارات

برنامه رژیم صهیونیستی برای ایجاد زیرساخت پهپادی در امارات
يکشنبه 22 آبان 1401 - 13:41

رسانه‌های رژیم صهیونیستی فاش کردند که این رژیم طی یک قرارداد 2 میلیون دلاری اقدام به ایجاد زیرساخت های پهپادی در مناطق شهری امارات می کند.

العالم - فلسطین اشغالی

سایت "اماراتی لیکس" با اعلام این خبر افزود: ایجاد این زیرساخت ها از آخرین اقدامات بین امارات و رژیم اسرائیل برای تقویت ائتلاف نظامی بین آنها به شمار می رود.

محافل امنیتی و نظامی صهیونیست فاش کردند: شرکت اسرائیلی متخصص در زمینه جمع آوری اطلاعات هوایی و تحلیل آنها موسوم به "ایروبوتیکس" با بکارگیری پهپادها، ماموریت ایجاد زیرساخت های مربوط به مجموعه ای از پهپادها را برای یک نهاد دولتی امارات در مناطق شهری برعهده گرفته است.

سایت “ice”رژیم صهیونیستی نوشت: شرکت ایروبوتیکس که داده های هوایی را از طریق یک زیرساخت مطمئن برای پهپادها جمع آوری و تحلیل می کند، به این نهاد دولتی در امارات خدمات ارائه خواهد کرد.

این سایت افزود: سیستم و خدمات ارائه شده از سوی این شرکت اسرائیلی در نمایشگاه اکسبو دبی توسط امارات آزمایش شدند. این سیستم ها به عنوان یک شبکه هوشمند از پهپادها عمل می کنند

برپایه این گزارش، شرکت صهیونیستی ایروبوتیکس در حال فعالیت در امارات و سایر کشورها برای ایجاد زیرساختی دائمی متشکل از تعداد زیادی پهپادهای خودکار است که نیاز به راه اندازی میدانی ندارند و به عنوان اجزای "اینترنت اشیا" به هم متصل هستند.

پس از توافق سازش و عادی سازی روابط میان امارات و رژیم صهیونیستی که در شهریور ۱۳۹۹ زیر نظارت دولت وقت آمریکا انجام شد، روابط ابوظبی و تل آویو در تمام زمینه ها گسترش یافته است.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها