امیرعبداللهیان: تروریسم محکوم است، هم در تقسیم، هم شاهچراغ و هر جای عالم

امیرعبداللهیان: تروریسم محکوم است، هم در تقسیم، هم شاهچراغ و هر جای عالم
دوشنبه 23 آبان 1401 - 13:18

وزیر امور خارجه ضمن ابراز همدردی و تسلیت به ملت و دولت ترکیه در پی اقدام تروریستی دیروز در استانبول، تصریح کرد: تروریسم مذموم و محکوم است، هم در تقسیم، هم شاهچراغ و هر جای عالم.

العالم - ایران

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه) ۲۳ آبان ماه در واکنش به اقدام تروریستی عصر دیروز در استانبول در صفحه توئیترش نوشت: ضمن ابراز تسلیت و همدردی با دولت و ملت دوست و برادر ترکیه، اقدام تروریستی و‌ هدف قرار دادن انسان‌های بیگناه در استانبول را به شدت محکوم می‌کنیم.

وی افزود: تروریسم مذموم و محکوم است هم در تقسیم هم شاهچراغ و هر جای عالم.

پیش از این نیز ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه این اقدام تروریستی را محکوم کرده و گفته بود: هرگونه اقدام تروریستی که امنیت کشور و ملت ترکیه را هدف قرار دهد، شدیدا محکوم می‌کنیم.

کنعانی با اعلام اینکه در‌ کنار دولت و ملت دوست و برادر جمهوری ترکیه هستیم‌، ضمن طلب رحمت و مغفرت الهی برای جان باختگان و شفای عاجل برای مجروحان، با دولت و ملت ترکیه بویژه خانواده‌های قربانیان ابراز همدردی کرد.

در پی اقدام تروریستی عصر دیروز در ترکیه ۶ نفر کشته و ۸۱ تن دیگر زخمی شدند. وزیر کشور ترکیه نیز با اعلام خبر بازداشت یک زن به‌عنوان عامل بمب‌گذاری در استانبول، گروهک «پ.ک.ک» را مسئول این انفجار خواند.

پربیننده ترین خبرها