ایران در دفاع از امنیت ملی‌اش لکنت ندارد

ایران در دفاع از امنیت ملی‌اش لکنت ندارد
دوشنبه 23 آبان 1401 - 17:17

زمانی‌که رهبران گروه‌های تروریستی جدایی‌طلب علنا و از طریق کانال‌های تلویزیونی- تحت حمایت و نظارت سعودی و آمریکا- تهدید به تجزیه ایران می‌کنند و زمانی‌که همین طرف‌ها اقدام به قاچاق سلاح، مواد منفجره و مزدورانی به داخل ایران می‌کنند و زمانی که داخل ایران از این سلاح برای ایجاد هرج و مرج و برهم زدن نظم جامعه ایرانی استفاده می‌کنند، از ایران انتظار چه عکس‌العملی وجود دارد؟

العالم- کشکول

زمانی‌که ده‌ها نیروی امنیتی، گارد مرزی و شهروندان عادی با سلاح‌ها اهدایی برخی طرف ها و توسط گروه‌های تروریستی شهید می‌شوند و شبکه‌های تلویزیونی معاند با توجیه جنایات این گروه‌ها، درصدد وارونه کردن حقایق برمی‌آیند یا این جنایات را به جمهوری اسلامی نسبت می‌دهند، انتظار می‌رود ایران چه عکس‌العملی از خود نشان بدهد؟

زمانی‌که به رغم هشدارهای مکرر جمهوری اسلامی، برخی کشورها از گروه‌های تروریستی حمایت می کنند و تمام امکانات را برای ضربه زدن به امنیت ملی و مردمی در ایران در اختیار آنها قرار می دهند، گروه هایی که امنیت ملی ایران را تهدید می‌کنند، انتظار می‌رود تهران چه اقدامی انجام بدهد؟

زمانی‌که ایران از همسایگانش می‌خواهد به استقبال از این گروه‌ها پایان بدهند، گروه هایی که طرح ها و توطئه‌های آمریکا و اسرائیل را علیه جمهوری اسلامی اجرا می‌کنند، و این همسایگان به این هشدارها و خواسته‌ها توجه نمی کنند و فقط به وعده‌های پوچ اکتفا می‌کنند، در حالی‌که ایران با ارائه اسناد و مدارک تأکید کرده است که عناصر موساد و افسران اطلاعاتی آمریکا و افسران کشورهای عضو ناتو آزادانه پشت مرزهای جمهوری اسلامی جولان می‌دهند با این هدف که امنیت و ثبات ایران را بر هم بزنند، انتظار می‌رود ایران چه واکنشی نشان بدهد؟

اگر این نقش مشکوک برخی کشورها و رژیم اشغالگر نبود، کشتار اخیر شیراز رخ نمی‌داد و آشوب‌ها در ایران ادامه نمی‌یافت و ده‌ها تن از نیروهای امنیتی شهید نمی‌شدند و مساجد، بانک‌ها، اماکن عمومی و آمبولانس‌ها در آتش نمی‌سوخت.

زمانی‌که آمریکا این حق را برای خود قائل می‌شود که به بهانه دفاع از امنیت ملی خود، به کشورهایی که ده‌ها هزار کیلومتر با مرزهای ایالات متحده فاصله دارد، حمله کند و مردمانش را به خاک و خون بکشد و زمانی‌که رژیم اشغالگر اقدام به کشتار و ویران کردن کشورهای منطقه به بهانه دفاع از امنیت موجودیت بیمارگونه خود می‌کند، چرا باید از ایران انتظار داشت که دست‌بسته بنشیند و نظاره‌گر آن باشد که گروه‌هایی در روز روشن و با صدای بلند، امنیت ملی آن را تهدید می‌کنند و این کشور را در معرض تجزیه قرار می‌دهند؟

قدر مسلم آن است که ایران هرگز به گروه‌های مسلح مورد حمایت آمریکا و اسرائیل اجازه نخواهد که امنیت ملی آن را خدشه‌دار کنند؛ لذا ازسرگیری حملات موشکی و پهپادی سپاه پاسداران به اقلیم کردستان عراق فقط نوک کوه یخ است و نیز پیامی است به دیگر کشورها و طرف‌هایی که می‌خواهند با پناه دادن به تروریست‌ها و افسران موساد و افسران اطلاعاتی آمریکا، به ایران آسیب بزنند. آنها باید یدانند که ایران درباره امنیت ملی خود، لکنت ندارد و روزهای آینده این حقیقت را عیان می‌سازد.

پربیننده ترین خبرها