فرمانده تروریست‌های آمریکایی سنتکام، به فلسطین اشغالی رفت

فرمانده تروریست‌های آمریکایی سنتکام، به فلسطین اشغالی رفت
سه شنبه 24 آبان 1401 - 14:24

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که «مایکل کوریلا» فرمانده تروریست‌های سنتکام آمریکا برای دیدار با رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم وارد فلسطین اشغالی شد.

العالم - فلسطین اشغالی

چند روز بعد از رسانه‌ای شدن دیدار فرمانده سازمان تروریستی سنتکام (ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا در غرب آسیا) با تعدادی از فرماندهان نظامی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، این مقام نظامی واشنگتن به فلسطین اشغالی سفر کرده است.

منابع رسانه‌ای در فلسطین اشغالی خبر دادند که ژنرال «مایکل کوریلا» فرمانده سازمان تروریستی سنتکام (ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا در غرب آسیا) برای دیدار با سران نظامی رژیم صهیونیستی وارد تل‌آویو شده است.

به گزارش روزنامه صهیونیستی «جروزالم پُست»، ارتش این رژیم اعلام کرد که کوریلا صبح روز سه شنبه (امروز) به عنوان میهمان «آویو کوخاوی» ردیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی وارد فلسطین اشغالی شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه کوتاه خود درباره سفر رئیس تروریست‌های سنتکام به فلسطین اشغالی اعلام کرد که این سفر برای «تقویت پیوندها بین ارتش (آمریکا) و ارتش اسرائیل» انجام شده است.

پیش از این سنتکام در بیانیه روز پنجشنبه هفته گذشته خود از رایزنی مایکل کوریلا فرمانده تروریست‌های ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا در غرب آسیا با فرماندهان تعدادی از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس دیدار داشت.

در خبرها آمده بود که فرمانده سنتکام با فرماندهان نظامی بحرین، قطر، کویت، عمان، عربستان سعودی و امارات به اضافه مصر، اردن، لبنان، یمن و رژیم صهیونیستی دیدار کرده بود.

فارس

پربیننده ترین خبرها