در فلوریدا انجام شد؛

دیدار وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با فرمانده 'سنتکام' با محوریت ایران

دیدار وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با فرمانده 'سنتکام' با محوریت ایران
جمعه 4 شهريور 1401 - 12:52

«بنی گانتز» در ادامه روند تلاش برای جلوگیری از دستیابی به توافق لغو تحریم ها علیه ایران، با فرمانده نیروهای تروریستی سنتکام دیدار کرد.

العالم - آمریکا

به نقل از الجزیره، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از دیدار با فرمانده ستاد مرکزی نیروهای تروریستی آمریکا (سنتکام) در ایالت فلوریدا خبر داد.

«بنی گانتز» با اعلام این خبر در صفحه شخصی خود در توئیتر افزود: در مقر ستاد فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکایی، درباره همکاری‌های امنیتی بین اسرائیل، آمریکا و کشورهای منطقه برای مقابله با ایران بحث و تبادل نظر کردیم.

وی در ادامه مدعی شد: در واشنگتن با مشاور امنیت ملی آمریکا درباره راهکارهای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای رایزنی خواهم کرد. بر اساس گزارش رسانه‌ها قرار است این دیدار امروز جمعه انجام شود.

از سوی دیگر، «مایکل کوریلا» فرمانده سنتکام هم در خصوص دیدار با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت که با بنی گانتز دیدار و با او درباره مسائل و موضوعات امنیتی گفتگو کرده است.

این در حالی است که شبکه «کان» رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد که موضوع کلیدی گفتگوی مقام رژیم صهیونیستی و آمریکایی، برنامه و مذاکرات هسته‌ای ایران بوده است.

گفتنی است مشاور امنیت ملی آمریکا اخیراً با «ایال هولاتا» مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نیز دیدار کرده بود. طبق گزارش‌ها، قرار بود موضوع احیای توافق هسته‌ای از محورهای رایزنی آن‌ها باشد.

با توجه به برخی گزارش‌ها درباره پیشرفت در روند مذاکرات لغو تحریم‌ها علیه ایران، نگرانی مقامات رژیم صهیونیستی از این موضوع آنها را به تکاپو واداشته است.

مهر

پربیننده ترین خبرها