گزارش العالم از جزئیات تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به حومه حماه

گزارش العالم از جزئیات تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به حومه حماه
شنبه 28 آبان 1401 - 17:19

منابع محلی در سوریه شنیده‌شدن صداهای انفجار در نتیجه حمله هوایی رژیم صهیونیستی در منطقه جنوب مصیاف در حومه حماه و نیز منطقه ضهر القصیر در حومه غربی حمص را مورد تأیید قرار دادند.

العالم - سوریه

خبرنگار تلویزیون العالم به نقل از منابعی تأکید کرد سامانه‌های دفاع هوایی سوریه موشک‌های مهاجم را رصد و رهگیری کردند.

همزمان وزارت برق سوریه از بروز برخی آسیب‌ها در شبکه برق در حومه جبله در پی حمله رژیم صهیونیستی خبر داد.

پیشتر خبرگزاری سانا به نقل از منابع نظامی آگاه گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، صبح امروز- دوشنبه- با پرواز بر فراز دریای مدیترانه، مناطق مرکزی و ساحلی سوریه را هدف حمله موشکی قرار دادند. پدافند هوایی ارتش سوریه بسیاری از موشک‌های شلیک‌شده را رهگیری کرده، اما در پی این حمله ۴ نظامی ارتش این کشور کشته و یک نظامی دیگر نیز زخمی شدند. این حمله خسارت مادی نیز بر جای گذاشت.

تجاوز به مناطق مرکزی در سوریه چند روز بعد از حمله هوایی رژیم اشغالگر به فرودگاه "الشعیرات" در حومه جنوب شرقی حمص انجام می‌شود که طی آن، دو نظامی سوریه شهید و ۳ نظامی دیگر زخمی شدند و خسارت های مادی نیز بر جای گذاشت. این سی‌امین حمله هوایی رژیم سوریه به مناطقی در سوریه در سال جاری میلادی محسوب می‌شود.

اخیرا ژنرال "اریک کورلا" فرمانده نیروهای ستاد مرکزی آمریکا و سرلشکر "اوری گوردین" فرمانده جبهه شمالی فلسطین اشغالی، از جولان اشغالی سوریه بازدید کردند که طی آن، ژنرال کوریلا تأکید کرد:‌ عملیات اسرائیل در سوریه ادامه خواهد یافت.

ژنرال کوریلا همچنین به همراه "تومر بار" فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی از پایگاه هوایی "نواتیم" در النقب بازدید کرد که پایگاه جنگنده‌های اف-۳۵ محسوب می‌شود. ژنرال بار در جریان این بازدید، از حملات هوایی و عملیات هوایی مشترک اسرائیلی- آمریکایی در مناطق مختلف خبر داد.

پربیننده ترین خبرها