مردم عرب اینگونه «جام‌جهانی» را برای اسرائیلی‌ها و سازشکاران تبدیل به جهنم کردند!

مردم عرب اینگونه «جام‌جهانی» را برای اسرائیلی‌ها و سازشکاران تبدیل به جهنم کردند!
پنج‌شنبه 3 آذر 1401 - 15:09

برخی کشورهای سازشکار در سال های اخیر تلاش زیادی برای گسترش عادی سازی انجام دادند اما رخدادهای جام جهانی قطر ثابت کرد که این تلاش‌ها بی فایده بوده است.

العالم - کشکول

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا که به معنای واقعی کلمه یک صهیونیست افراطی بود، از هیچ خدمتی به رژیم غاصب صهیونیستی فروگذار نکرد، از انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی گرفته تا به رسمیت شناختن الحاق جولان اشغالی به سرزمین‌های تحت اشغال رژیم صهیونیستی و در نهایت، به راه انداختن قطار عادی‌سازی.

برخی از حاکمان عرب با وجود نفرت مردمشان از رژیم صهیونیستی، برای حفظ تاج و تخت خود به سوی این قطار شتافتند؛ سازشکاران در سال های اخیر تلاش زیادی برای نفوذ صهیونیست به‌ویژه در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و گردشگری داشته‌اند، اما اتفاقات زیر ثابت کرده است که آنها شکست خورده اند.

«جام جهانی قطر 2022» یک رویداد مردمی و محبوب و نیز فرصتی بی نظیر برای نمایان شدن آگاهی ملت عرب و احساس قلبی آنها نسبت رژیم صهیونیستی است.

اوهاد حمو، خبرنگار «کانال 12» رژیم صهیونیستی می‌گوید: «اگرچه ما چهار قرارداد عادی‌سازی را امضا کردیم، اما اکثریت مردم عرب حضور ما در اینجا را دوست ندارند».

1

در اینجا خبرنگار شبکه 12 صهیونیستی می گوید: توده‌های مردم عربستان از ملاقات با ما خودداری کردند و با گفتن «فلسطین» و اینکه «چیزی به نام اسرائیل وجود ندارد» به ما حمله کردند.

2

در این ویدئو یکی از هواداران مصری در قطر، یکی از خبرنگاران کانال عبری را در حین پخش زنده غافلگیر می کند و در پاسخ به خبرنگار کانال عبری می گوید: «زنده باد فلسطین!»

در ویدئویی دیگر هواداران عرب نمی‌گذارند گزارشگر تلویزیون عبری گزارش خود را برای افتتاحیه جام‌جهانی آماده کند؛ هواداران تیم‌های عربی با در دست داشتن پرچم های فلسطین، شروع به سر دادن شعار علیه رژیم صهیونیستی کردند. این تماشاگران در ادامه خبرنگار صهیونیست را وادار کردند که دوربین خود را جمع کرده و از صحنه گزارش بیرون برود.

3

در واقعه ای دیگر، جوان لبنانی پس از این که متوجه می شود یک خبرنگار اسرائیلی از او سوال پرسیده، از مصاحبه خودداری و تاکید می کند که چیزی به نام اسرائیل وجود ندارد.

خبرنگار شبکه عبری در قطر می گوید جوانان لبنانی وقتی متوجه شدند رسانه های عبری در حال صحبت با آنها هستند عصبانی شدند.

وی افزود: ما در جام جهانی هستیم. من می‌توانم بگویم که در پشت صحنه تقریباً هرکسی را که می‌بینیم، به محض معرفی خود به هواداران عرب، مصاحبه با ما را رد می کنند. گروهی از جوانان لبنانی نیز، در همان لحظه که به آنها گفتیم اسرائیلی هستیم، تعاملشان با ما 180 درجه تغییر کرد.

4

آری، سرشت مردم عرب، حبّ فلسطین و نفرت از صهیونیست هاست.

پربیننده ترین خبرها