پیامدهای عملیات قدس بر رژیم صهیونیستی

پیامدهای عملیات قدس بر رژیم صهیونیستی
جمعه 4 آذر 1401 - 13:50

پس از عملیات قدس معادله جدیدی توسط رزمندگان مقاومت فلسطین بر صهیونیست ها تحمیل شده که باعث شد رژیم صهیونیستی دچار نگرانی از تکرار انتفاضه دوم فلسطین شود.

العالم – نظرکده

رهبران جبهه خلق برای آزادی فلسطین فرماندهی کل، معتقدند که اوضاع رژیم صهیونیستی به نفع آرمان فلسطین تغییر کرده است، بنابراین عملیات مقاومت به ویژه عملیات قدس نشانه پایان اشغالگری صهیونیستی است.

آنان گفتند که عملیات فلسطین به ویژه عملیات قدس، پیامی مستقیم به نتانیاهو و گروه فاشیست او است مبنی به این که همه فلسطینی ها آماده مقابله با پروژه های صهیونیستی در کرانه باختری هستند.

آنان تاکید کردند که عملیات قدس همه توافقات صلح با رژیم صهیونیستی را باطل کرد.

به گفته این رهبران، مردم فلسطین با این عملیات این پیام را به دشمن رساندند که در مقابل ددمنشی و حملات رژیم صهیونیستی هرگز تسلیم نخواهند شد با اینکه دولت جدید صهیونیستی به رهبری نتانیاهو بسیار افراطی بوده و برخی کشورهای عربی برای عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی از یکدیگر سبقت می جویند.

رهبران جبهه یادآور شدند که نیمی از ارتش صهیونیستی در کرانه باختری مستقر شده اند لذا عملیات قدس حاوی این پیام مقاومت به رژیم صهیونیستی است مبنی به اینکه نبرد آتی بسیار گسترده تر و بزرگتر خواهد بود.

کارشناسان امور اسرائیل گفتند که رژیم صهیونیستی از مدتها قبل در زمینه امنیتی با شکست مواجه است به همین علت می داند که استمرار سیاست یهودی سازی و شهرک سازی، قتل و ظلم به مردم فلسطین به عملیات بزرگتر و وسیعتر مقاومت در این سرزمین منجر خواهد شد.

آنان افزودند که اوضاع فلسطین به گونه ای است که نیروهای امنیتی صهیونیستی قادر به جلوگیری از عملیات مقاومت در فلسطین نیستند به همین دلیل هر روز درگیری میان فلسطینیان و شهرک نشینان در کرانه باختری روی می دهد و مقاومت فلسطین به آسانی به مناطق داخل رژیم صهیونیستی و قدس نفوذ می کند.

مهمتر از آن این است که جوانان فلسطینی امروز در شرایطی انقلابی زیر چتر ایدئولوژی مقاومت فلسطین و بدون وابستگی آشکار به گروههای مقاومت هستند که این مساله اجرای عملیات در عمق رژیم صهیونیستی را تسهیل می نماید.

کارشناسان گفتند که اوضاع فلسطین به طرف افزایش عملیات ضد صهیونیستی و شکست رژیم صهیونیستی در زمینه مقابله با مقاومت مردم فلسطین سوق یافته است و این افزایش باعث تعمیق بحران سیاسی در رژیم صهیونیستی می شود.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها