افشاگری مقام معظم رهبری درباره توطئه آمریکا علیه ایران

افشاگری مقام معظم رهبری درباره توطئه آمریکا علیه ایران
يکشنبه 6 آذر 1401 - 20:04

کارشناسان معتقدند سخنرانی روز گذشته مقام معظم رهبری نقشه‌های آمریکا برای آینده ایران و منطقه را افشا کرد.

العالم – نظرکده

آنان گفتند که آمریکا آماده است برای تحقق اهدافش کشورهای منطقه را نابود کند.

به گفته این کارشناسان، مقام معظم رهبری در بیانات خود به تشریح اندیشه تجاوزکارانه آمریکا و تأثیر توطئه های واشنگتن بر منطقه پرداختند.

ذهن آمریکایی، ذهنی تهاجمی و منفی است که آماده نابودی کشورها برای رسیدن به اهدافش است به همین دلیل تاریخ استعمار غرب و استبداد جهانی مبتنی بر ویرانی کشورها برای چپاول منابعشان است.

کارشناسان سیاسی با اشاره به نحوه برخورد آمریکا با اروپا گفتند که آمریکا از خرید گاز توسط اروپا از روسیه و ایران جلوگیری می کند اما خود با چند برابر قیمت گاز را می فروشد تا اقتصاد اروپا نابود شود.

در این میان آمریکا منابع کشورهای شرقی و اسلامی را دارایی خود می داند لذا بهره برداری ایران از منابعش به نفع مردم را برنمی تابد و آن را گناهی نابخشودنی می داند که به همین دلیل علیه ایران اقدام به توطئه می کند.

مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خود تلاش آمریکا از سال 2006 برای نابودسازی عراق، لبنان، سودان و سومالی قبل از حمله به ایران را افشا کرد اما توطئه کاخ سفید با شکست مواجه شد.

ایشان در این سخنرانی تبیین نمودند که ایران به این دلیل دشمنان زیادی دارد که مرکز ارزشهای انقلابی و دینی جهان در برابر آمریکاست.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها