جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛

افزایش تنفر از اشغالگران؛ صهیونیست ها از سفر به قطر منع شدند

افزایش تنفر از اشغالگران؛ صهیونیست ها از سفر به قطر منع شدند
دوشنبه 7 آذر 1401 - 17:52

به دنبال افزایش انزجار تماشاگران فوتبال در قطر از صهیونیست های اشغالگر که علاوه بر غصب سرزمین های فلسطینیان همواره آنها را روزانه به خاک و خون می کشند، یک نهاد این رژیم به شهرک نشینان سرزمین های اشغالی فلسطین توصیه کرد به قطر سفر نکنند.

العالم ـ آسیا

بنابر گزارش خبرگزاری شهاب، نهاد موسوم به "هیات مبارزه با تروریسم" از صهیونیست ها خواست به خاطر نفرتی که از طرف تماشاگران عرب و غیر عرب روبرو می شوند به قطر سفر نکنند.

پیشتر نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی به تماشاگران صهیونیست توصیه کرده بودند در قطر از فاش کردن هویت خود و حتی الامکان از حضور زیاد در اماکن عمومی قطر خودداری کنند.

شرکت رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی از تمامی خبرنگاران اسرائیلی حاضر در قطر خواسته هویت خود را کاملا مخفی نگه داشته و به زبان عبری حرف نزنند و از هیچ آرم و نشانه‌ای که نشان دهد اسرائیلی هستند، استفاده نکنند.

این شرکت از خبرنگاران اسرائیلی خواسته از میکروفون‌هایی استفاده کنند که هیچ علامتی ندارد و مشخص نمی‌کند که آن‌ها اسرائیلی هستند.

صهیونیست‌ها در حالی از اظهار هویت خود در قطر به ترس و وحشت افتاده‌اند که طی روزهای گذشته بارها خبرنگاران اسرائیلی که قصد مصاحبه با تماشاگران جام جهانی قطر را داشتند، طرد شده و کسی حاضر به مصاحبه با آن‌ها نشده بود.

خبرنگاران روزنامه یدیعوت آحارونوت گفتند، میزان نفرت مسلمانان و عرب ها از ما را در قطر دیدیم، اینجا را با احساس خیلی بدی ترک می کنیم.

خبرنگاران این رسانه صهیونیستی اضافه کردند: شاهد بودیم که چقدر دوست دارند بینی ما را به خاک بمالند و دیدیم هرچه که با اسرائیل ارتباط دارد چقدر در دل آن ها کینه و نفرت ایجاد می کند.

آن ها افزودند: فلسطینی ها، ایرانی ها، قطری ها، مغربی ها، اردنی ها، سوری ها، مصری ها و لبنانی ها در خیابان های قطر با خشم و نفرت به ما نگاه می کنند.

این خبرنگاران اسرائیلی گفتند: ما خودمان را اسرائیلی معرفی کردیم ولی وقتی دیدیم این کار به برخورد آن ها با ما و توهین و دشنام منجر می شود تصمیم گرفتیم خودمان را روزنامه نگاران اکوادری معرفی کنیم.

در چند روز گذشته خبرها و تصاویر مختلفی از طرد و تحقیر تیم های خبری صهیونیستی از طرف تماشاچیان کشورهای مختلف اسلامی در قطر منتشر شده است.

این تحقیرها تا جایی پیش رفته است که خبرنگاران صهیونیست در قطر به انزوای شدید خود در این کشور اعتراف کردند.

یکی از این خبرنگارها اعلام کرده بود که پس از فاش شدن هویت وی، صاحب یکی از رستوران ها او را از رستوران خود اخراج کرده و یک راننده نیز او را از تاکسی پایین انداخته است.

چند خبرنگار صهیونیست نیز اعلام کردند که با توجه به مخالفت ها و مزاحمت های ایجاد شده برای آن ها از سوی تماشاچیان کشورهای اسلامی، منزوی شده و امکان پوشش و انعکاس طبیعی فضای رقابت های ورزشی جام جهانی را ندارند.

به گزارش ایرنا، اشغالگران اسرائیلی گمان می‌کردند عادی‌سازی روابط با چند کشور عربی امنیت و آینده‌ای بهتر را برایشان به ارمغان می‌آورد اما جام جهانی قطر ثابت کرد که آن‌ها همانند گذشته جایی در منطقه و در میان کشورهای اسلامی و عربی و حتی بسیاری از کشورهایی که روابطی رسمی با رژیم اشغالگر دارند، ندارند و حمایت از مسئله فلسطین به یکی از داغ‌ترین موضوعات در جام جهانی کنونی تبدیل شده است.

پربیننده ترین خبرها