حمله خانواده یک بیمار در مصر به کادر درمان

شنبه 12 آذر 1401 - 10:07

فعالان مصری ویدئویی رعب آور را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته اند که در آن خانواده یک بیمار از جمله یک افسر مصری به کادر درمان بیمارستان حمله می کنند و آنان را مورد ضرب و شتم قرار می دهند. 

العالم _ مصر

منابع خبری اعلام کردند در این حادثه دلهره آور که در بیمارستان مرکزی قويسنا در استان المنوفيه اتفاق افتاد، خانواده بیمار علاوه بر ضرب و شتم کادر درمان گوشی های تلفن همراه پرستاران را از آنان گرفتند تا از این حادثه فیلم نگیرند. در این حادثه پنج پرستار زن و سه کارمند بیمارستان مجروح شدند و یک پرستار باردار نیز فرزندش را سقط کرد.

آنچه تعجب کاربران را برانگیخته تلاش برخی طرف ها برای مخفی ماندن نام فردی است که به پرستار باردار حمله می کند. وی افسر بلند پایه نیروی هوایی ارتش مصر است و به گفته کاربران، شاید همین مسئله علت تلاش های یاد شده باشد.

آنگونه که پایگاه “البلد نيوز“ گزارش داده است، دو مرد به همراه چند زن که یکی از آنان دچار خونریزی ساده شده بود، در حالی وارد اورژانس بیمارستان شدند که همه پزشکان درگیر عمل جراحی بودند و همین مسئله موجب خشم همراهان بیمار شد که به کادر درمان به شدت حمله کردند.

این حادثه خشم و عصبانیت شدید بسیاری از مردم مصر را در پی داشته است و خواستار برخورد شدید با حمله کنندگان به پرستاران شده اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها