لحظه اعدام میدانی جوان فلسطینی در نابلس توسط نظامی صهیونیست + فیلم

شنبه 12 آذر 1401 - 13:40

یک نظامی صهیونیست عصر امروز جمعه در شهرک حواره واقع در نابلس کرانه باختری در برابر دیدگان رسانه‌ها و انسان‌ها، جوان فلسطینی را به بهانه دفاع از خود در نهایت خونسردی اعدام کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

رسانه‌های رژیم اسرائیل عصر امروز جمعه مدعی شدند که نظامیان این رژیم یک عملیات «تروریستی» را خنثی کرده و عامل عملیات را با گلوله از پای در آوردند.

این اتفاق در شهرک «حواره» استان نابلس واقع در کرانه باختری رخ داد و ارتش رژیم اسرائیل و رسانه‌های این رژیم تلاش کردند روایت خود را از این حادثه تثبیت کرده و جوان فلسطینی شهید را عامل حمله اعلام کنند.

با این حال بعد از ساعتی فیلم‌هایی از لحظه تیراندازی نظامی صهیونیست به «عمار مفلح» در رسانه‌ها منتشر شد که روایت صهیونیست‌ها را تکذیب می‌کرد.

در این ویدیوها شهید مفلح و نظامی صهیونیست درگیر شده‌اند و نشان می‌دهد که در دست این شهید هیچ سلاحی اعم از گرم و سرد وجود ندارد و او تنها در برابر تلاش نظامی صهیونیست برای بازداشت وی مقاومت می‌کند و چون زورش به شهید مفلح نمی رسد، سلاح کمری خود را باز کرده و چند گلوله به سینه او شلیک می‌کند که بر خلاف روال دستورالعمل برای خنثی سازی تهدید از سوی افراد است و می‌بایست به پایین نیم تنه شلیک می‌کرد.

تلاش دو تن از افراد حاضر در صحنه جنایت صهیونیست‌ها که سعی دارند جوان فلسطینی را از دست نظامی صهیونیست نجات دهد، دلیل دیگری است بر اینکه ادعای تلاش شهید مفلح برای حمله به نظامی صهیونیست اساسا کذبی بیش نیست و شاهدان عینی در گفت‌وگو با رسانه‌ها این ادعای صهیونیست‌ها را رد کرده‌اند.

این جنایت صهیونیست‌ها فلسطینی‌ها را شوکه کرده است؛ چرا که نظامی صهیونیست برخلاف ادعا، شهید مفلح را عامدانه از فاصله صفر ، به صورت میدانی اعدام می‌کنند و حتی به حاضران در صحنه اجازه کمک به شهید مذکور را نمی‌دهد.

سرایا القدس (شاخه گروه‌ جبع) در انتقام به این جنایت از عملیات ضد صهیونیستی خبر داد و در منطقه جبع و عجه به ایست و بازرسی صهیونیست‌ها حمله و تیراندازی کرده‌اند.

نظامی صهیونیست به روزنامه یدیعوت آحارانوت در توجیه جنایت خود گفته است: «فهمیدم که اگر او به سلاح من دست یابد، حمله بزرگی اتفاق خواهد افتاد.»

این اقدام نظامی صهیونیست مورد تقدیر فرمانده گارد مرزی قرار گرفته و گفته است که شجاعانه اقدام کرده است.

پربیننده ترین خبرها