عضو جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین مطرح کرد؛

افزایش حملات اشغالگران به مردم فلسطین پس از توافق‌های عادی‌سازی

يکشنبه 13 آذر 1401 - 13:46

«حسن عبدالحمید» یکی از اعضای جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین، اظهار داشت که سران رژیم‌های سازشکار شریک جنایات رژیم صهیونیستی هستند و با امضای توافق عادی سازی، دست خود را به خون مردم فلسطین آلوده کرده اند.

العالم - فلسطین اشغالی

عبدالحمید در مصاحبه با شبکه خبری العالم، توافق‌های عادی‌سازی با رژیم اشغالگر صهیونیستی را قراردادهای مشارکت اقتصادی و امنیتی دانست که به رژیم اشغالگر در ازای جنایاتش علیه ملت فلسطین، خدمات رایگان ارائه می‌کند، نکته قابل تامل این است که تنها طرف ذینفع در این توافقات، رژیم صهیونیستی است.

عبدالحمید تاکید کرد: حملات مکرر رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین و کشتار مردم بیگناه هر روز در مقابل چشم و گوش جهانیان، گواه روشنی است که توافقات عادی سازی، خدمت به مردم فلسطین نبوده و هرگز نخواهد بود.

عبدالحمید خاطرنشان کرد که جنایات و حملات رژیم اشغالگر علیه مردم فلسطین، از زمانی که توافقنامه موسوم به «ابراهیم» بین امارات، بحرین و رژیم اشغالگر در کاخ سفید تحت نظارت دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا امضا گردید، تشدید شده است.

عضو جبهه دموکراتیک آزادی فلسطین، سران رژیم‌های سازشکار عربی را مسئول کشتار روزانه مردم فلسطین توسط نیروهای اشغالگر دانست و تاکید کرد آنها در تمامی حملات صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین از جمله یورش صهیونیست ها، تخریب خانه های مردم بیگناه، بازداشت، شکنجه و نسل کشی فلسطینیان، شریک هستند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها