حماس: نازیسم مانع انقلاب شعله‌ور مردم فلسطین نخواهد شد

حماس: نازیسم مانع انقلاب شعله‌ور مردم فلسطین نخواهد شد
يکشنبه 13 آذر 1401 - 09:04

سخنگوی حماس در واکنش به مهار تجاوز صهیونیست‌ها علیه غزه توسط «کتائب القسام» گفت: مقاومت اجازه نمی‌دهد تل‌آویو معادلات را تغییر دهد.

العالم - فلسطین اشغالی

«حازم قاسم» سخنگوی حماس اقدام «کتائب القسام» در مهار تجاوز صهیونیست‌ها علیه غزه و پاسخ مستقیم به حملات رژیم صهیونیستی را تاکیدی بر این دانست که مقاومت اجازه نمی دهد رژیم اشغالگر معادلات را تغییر دهد و به دفاع از مردم خود در هر کجا که باشند ادامه خواهد داد.

وی افزود: دشمن صهیونیست در حال گسترش دامنه تجاوزات خود علیه مردم فلسطین است، این تروریسم و شیوه نازیسم جلوی انقلاب شعله‌ور مردم را نخواهد گرفت و مقاومت نیز به حمایت از این مردم در هر مکانی که باشند، ادامه می‌دهد.

رژیم اشغالگر صهیونیست پیش از بامداد یکشنبه حملات هوایی را در نوار غزه انجام داد و چندین نقطه را هدف قرار داد.

یک منبع امنیتی در شهر غزه گفت: جنگنده‌های اشغالگر چندین موشک به یک پایگاه مقاومت در خان‌یونس شلیک کردند و همچنین زمین خالی نزدیک فرودگاه در رفح را هدف قرار دادند.

یک شاهد عینی در همین خصوص گفت که جنگنده‌های اشغالگران همچنین به یک زمین خالی در وسط نوار غزه حمله کردند، به گفته منابع پزشکی فلسطینی، در حملات اشغالگران آسیبی گزارش نشده است.

ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای مدعی شدند که جنگنده‌های این رژیم «یک کارگاه ساخت تسلیحات متعلق به حماس» را هدف قرار داده‌اند.

بر اساس بیانیه اشغالگران، حملات این رژیم در پاسخ به شلیک موشکی از غزه به سمت منطقه‌ای خالی از سکنه در جنوب سرزمین‌های اشغالی در شامگاه گذشته، انجام شد، سقوط این موشک خسارتی در پی نداشته است.

به دنبال بمباران نوار غزه به مواضع گروه‌های مقاومت در نوار غزه، چندین راکت به سوی شهرک های صهیونیست نشین مجاور نوار غزه و پایگاه های نظامی شلیک شد.

گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی حماس در بیانیه‌ای بامداد یکشنبه اعلام کرد که پدافند هوایی مقاومت با هواپیماهای اسرائیلی در جریان حملات بامداد امروز به نوار غزه مقابله کرده و به سمت آن‌ها آتش گشوده است.

گردان‌های قسام تاکید کرد که مقابله با جنگنده‌های اشغالگران با ضدهوایی و موشک‌های زمین به هوا انجام گرفته است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها