کمپین "شکست عادی سازی در جام جهانی قطر " توطئه امارات را خنثی کرد

کمپین
دوشنبه 14 آذر 1401 - 13:37

راه اندازی کمپینی در شبکه های اجتماعی با هشتگ "شکست عادی سازی در جام جهانی قطر " با استقبال گسترده فعالان اماراتی و عرب همراه شد و همگی به اتفاق آراء تاکید کردند که جام جهانی فوتبال قطر توطئه های امارات در ترویج عادی سازی روابط با صهیونیستها را برملا و خنثی کرد.

العالم - آسیا

این کمپین توسط "انجمن اماراتی مقاومت در برابر عادی سازی" روابط با رژیم صهیونیستی راه اندازی شد و هدف از آن حمایت از کسانی است که از تعامل با رسانه های صهیونیستی امتناع می ورزند و با این اقدام خود به جهان اطمینان می دهند که مردم شرافتمند عادی سازی را مردود می شمارند.

همچنین هدف از این کمپین بر ملا کردن جنایت رژیم صهیونیستی در سرزمین های فلسطین اشغالی و محکوم کردن رواج دهندگان عادی سازی مناسبات با این رژیم است که امارات در صدر آنها قرار دارد.

به نوشته تارنمای امارات لیکس، انجمن اماراتی مقاومت در برابر عادی سازی موضع عرب ها و مسلمانان شرکت کننده در جام جهانی فوتبال دوحه را ستود که حاضر نشدند با رسانه های رژیم صهیونیستی در این جام مصاحبه کنند.

"محمد بن صقر الزعابی" مشاور حقوقی مخالف اماراتی گفت: شکست سنگین فرآیند عادی سازی ثابت کرد که خیانتکاران در طی این فرآیند هیچ پشتیبانی جز دروغ پردازی های رسانه هایشان در اختیار ندارند.

اما حساب کاربری دکتر "محمد الرکن" زندانی سیاسی در زندان های امارات نوشت: حکمرانانی که اقدام به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی کردند، در برابر همبستگی ملت های جهان که آرمان فلسطین را در جام جهانی فریاد زدند، شکست خوردند.

"احمد سعید الشامسی" فعال اماراتی نیز به نوبه خود گفت: حرف اول و آخر ملت های عرب و ملل جهان جام جهانی قطر درباره فلسطین بود که این اظهارات، دریوزگان عادی سازی را خوار و رسوا کرد.

انجمن اماراتی مقاومت در برابر عادی سازی سمینار ویژه ای نیز تحت عنوان شکست عادی سازی در جام جهانی قطر با مشارکت و حضور "احمد الشبیه النعیمی" رئیس این انجمن با مشارکت شخصیت های عربی و اماراتی مخالف روند عادی سازی برگزار کرد.

النعیمی در سخنرانی خود در سمینار یاد شده گفت: جام جهانی قطر نگاه جهانیان را متوجه مخالفت ملت های عرب و مسلمان با عادی سازی مناسبات با رژیم صهیونیستی کرد تا آنجا که فریاد و فغان رسانه های دشمن صهیونیست را برآورد و بسیاری از این رسانه ها از مسئولان خود بخاطر عادی سازی روابط با رژیم های عرب انتقاد کردند.

وی افزود: ملت های عرب و مسلمان با عادی سازی در هر نوع آن اعلام مخالفت کردند و رژیم صهیونیستی و جنایات روزمره اش علیه ملت فلسطین را محکوم کردند و در جام جهانی قطر سایر اقوام و نژادها نیز در مخالفت با رژیم صهیونیستی و جنایاتش در فلسطین به ملل مسلمان و عرب پیوستند.

النعیمی خاطرنشان کرد: حضور رژیم صهیونیستی با رسانه هایش در جام جهانی قطر یک آزمون واقعی برای واقعیت موجود نسبت به روند عادی سازی به شمار می رفت و نشان داد ملت های عرب تا چه اندازه با آن مخالف هستند. ملت های عرب تنها به اعلام مخالفت با عادی سازی بسنده نکردند بلکه در شبکه های اجتماعی مخالفت خود را به طور گسترده بازنشر داده و بر آن تاکید کردند.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها