شهادت یک فلسطینی دیگر در کرانه باختری

شهادت یک فلسطینی دیگر در کرانه باختری
سه شنبه 15 آذر 1401 - 09:35

نیروهای صهیونیستی صبح امروز یک جوان فلسطینی ۲۳ ساله را در کرانه باختری اشغالی به شهادت رساندند.

العالم - فلسطین اشعالی

به گزارش وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد این جوان 23 ساله فلسطینی صبح امروز در حمله ای در یکی از اردوگاه های فلسطینی نزدیک بیت لحم به شهادت رسید.

بنا بر گزارش ها، وی بر اثر اصابت گلوله جنگی به سینه خود شهید شد. شش فرد دیگر بر اثر تیراندازی صهیونیست ها زخمی شدند. جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس، رژیم صهیونیستی را به سبب قتل فراقضائی این جوان فلسطینی مورد انتقاد قرار داد.

این جنبش همچنین وعده داد که مردم فلسطین به مقاومت قاطع خود در برابر حملات رژیم اشغالگر ادامه خواهند داد. از سوی دیگر، گروه های فلسطینی در بیت لحم یک روز عزای عمومی و نیز اعتصاب سراسری اعلام کرده اند.

نظامیان اشغالگر تقریبا به شکلی روزمره دست به کشتار مردم فلسطین در کرانه باختری اشغالی می زنند. نیروهای این رژیم از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از دویست فلسطینی را در سرزمین های اشغالی به شهادت رسانده اند .

خبرنگار پرس تی وی، در این براه گفت: بر اساس بیانیه ارتش رژیم اشغالگر ، نیروهای اسرائیلی به یک اردوگاه آوارگان در بیت لحم یورش بردند تا عملیات خود را برای بازداشت فلسطینی ها انجام دهند. سربازان اشغالگر در این اردوگاه به تعدادی از خانه ها یورش بردند و فلسطینی ها نیز در برابر تهاجم و یورش نظامیان مقاومت کردند. درگیری هایی میان جوانان فلسطینی و نیروهای اسرائیلی رخ داد و عمر مناء 23 ساله در جریان این عملیات شهید شد و شش نفر دیگر زخمی شدند. نیروهای اشغالگر سه نفر را نیز بازداشت کردند که دو نفر از آنها برادر هستند. نظامیان صهیونیستی، این فلسطینی های بازداشت شده را متهم می کنند که در فعالیت های ضد اسرائیلی دست دارند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها