شرایط استخدامی عجیب دختران برای کار در جشنواره «میدل بیست» ریاض

شرایط استخدامی عجیب دختران برای کار در جشنواره «میدل بیست» ریاض
سه شنبه 15 آذر 1401 - 14:19

جشنواره «میدل بیست» که توسط سازمان سرگرمی سعودی برپا شده، خشم مردم این کشور را به دنبال داشته است.

العالم- عربستان

در شبکه های اجتماعی تصاویر شوک آوری از جشنواره میدل بیست (MDL Beast) در ریاض منتشر شد، این تصاویر در سطح زیادی جنجال برانگیز شد، زیرا نشان دهنده نوعی ناهنجاری گروهی بود.

«فهد الغفیلی» فعال سعودی با انتشار سندی از شرایط استخدام دختران برای این جشنواره توئیت کرد: «شرایط کار برای کار کردن دختران در میدل بیست: بدون عبا، بدون حجاب!»

ترکی الشلهوب، روزنامه‌نگار برجسته سعودی و مخالف رژیم آل سعود در توییتی با انتقاد از برپایی این جشنواره نوشت: «شعار سازمان سرگرمی و تفریح برای تبلیغ جشنواره میدل بیست این است "در کشور می‌رقصیم"؛ در کدام کشور می‌خواهند برقصند؟ در حرمین شریفین! تعرض و تمسخر بیشتر از این؟!»

شرکت میدل بیست شرکتی عربستانی است که به صنعت سرگرمی با روش مدرن آن می پردازد تا به بخشی از زندگی شهروندان تبدیل شود، اما واقعیت کاملا چیز دیگری بود؛ به طوری که مردم عربستان گفتند این جشنواره برنامه ای برای فسق و فجور بود و با روی کار آمدن بن سلمان و کودتای وی علیه خاندانش و آغاز به کار سازمان سرگرمی، هر ساله این اتفاق ها می افتد.

تصاویر ویدیوئیِ واقعا شوک آور در شبکه های اجتماعی منتشر می‌شود، مردم سنتی عربستان که با هر اقدامی که ارتباطی با آن نداشته باشد، مخالفت می کنند، سازمان سرگرمی را سازمانی افراط گرا می‌دانند.

این تصاویر ویدیوئی نشان می دهد فسق و فجور از نظر این سازمان حد و مرزی ندارد.

فعالان توئیتر تصاویر ویدیوئی شوک آوری از جشنواره میدل بیست منتشر کردند که نشان دهنده بی بند و باری برخی جوانان در ملأ عام است، با توجه به گشایش ادعایی ولیعهد سعودی و حاکم عملی این کشور، به نظر می رسد پس از تکرار انتشار این نوع تصاویر، چنین اتفاقاتی دیگر عادی شده است.

پربیننده ترین خبرها