بن سلمان 'بلاد حرمین شریفین' را به عرصه فساد اخلاقی تبدیل می کند!

بن سلمان 'بلاد حرمین شریفین' را به عرصه فساد اخلاقی تبدیل می کند!
پنج‌شنبه 10 آذر 1401 - 21:10

روزنامه نگار و معارض سعودی با انتقاد از برگزاری جشنواره موسیقی "میدل بیست" در بلاد حرمین شریفین، گفت: بن سلمان با تبدیل کشور به عرصه فساد اخلاقی، بزرگترین خدمت را به دشمنان اسلام کرد.

العالم - عربستان سعودی

"ترکی شلهوب" در توییتی با انتقاد از برپایی جشنواره موسیقی موسوم به «میدل بیست» ( MDLBEAST) که در چارچوب فعالیت های «موسم ریاض» در پایتخت عربستان سعودی برگزار می شود، نوشت: هيات ترویج جهل و حماقت(کنایه از هیات سرگرمی و تفریحات) شعار «کشور را به رقص در می آوریم» را برای تبلیغ این جشنواره موسیقی انتخاب کرده است. کدام کشور را می خواهند به رقص آورند؟ بلاد حرمین شریفین! آیا تجاوزی از این بزرگتر به حریم مقدسات وجود دارد؟

شلهوب در توئیتی دیگر افزود: برجسته ترین خدمتی که بن سلمان به دشمنان اسلام کرد، چیست؟ او بلاد حرمین شریفین را به میدان رقص، آواز و مهمانی تبدیل کرد!

جشنواره موسیقی «میدل بیست» (Middle Beast) به عنوان بخشی از فعالیت های «موسم ریاض» با حضور خوانندگان عرب و بین المللی در ریاض پایتخت عربستان سعودی برگزار می شود.

هیات سرگرمی و تفریحات عربستان با برپایی مراسم رقص و پایکوبی در بلاد حرمین شریفین به دنبال تغییر هویت اسلامی جامعه عربستان است؛ حال آنکه مردم این کشور بارها خشم و انزجار خود را از این اقدامات اعلام کردند.

پربیننده ترین خبرها