رهبر انصارالله: رژیم سعودی، سردمدار فعالیت‌های مخرب برای محو ارزش‌های اسلامی شده است/ائتلاف متجاوز خسارات عظیمی به مناطق تحت اشغال یمن وارد کرده است

رهبر انصارالله: رژیم سعودی، سردمدار فعالیت‌های مخرب برای محو ارزش‌های اسلامی شده است/ائتلاف متجاوز خسارات عظیمی به مناطق تحت اشغال یمن وارد کرده است
چهارشنبه 16 آذر 1401 - 18:28

رهبر انصارالله یمن تصریح کرد رژیم سعودی سردمداری فعالیت‌های ویرانگر و مخرب را با هدف محو کردن ارزش‌های اسلامی و اخلاقی در پیش گرفته است.

العالم- یمن

سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن، امروز در سخنانی که به صورت زنده از شکبه خبری العالم پخش شد،تاکید کرد: دشمنان اگر بتوانند هرگز در شرارت علیه امت اسلامی آنها را به حال خود رها نخواهند کرد و به شیوه‌های مختلف برای سرکوب ملت‌های مسلمان آنان را هدف قرار خواهند داد.

الحوثی با اشاره به اینکه امت اسلام با چالش‌های بسیار بزرگی روبه‌رو است گفت: دشمنان با نفوذ و هدف قرار دادن امت اسلامی، طمع‌ورزی زیادی برای سیطره بر ثروت و سرنوشت آنها دارند.

رهبر انصارالله یمن با اشاره به برنامه و تلاش‌ها و اقدامات هدفمند رژیم سعودی در قالب هیئت تفریح و سرگرمی برای به فساد کشاندن جوانان عربستان و از بین بردن ارزش‌های اخلاقی والای اسلام، متذکر شد رژیم سعودی، سردمداری فعالیت‌های ویرانگر و خرابکارانه برای از بین بردن ارزش‌های اسلامی و اخلاقی را در پیش گرفته است.

او رویکرد حکومت‌های سازشکار عربی که بر خلاف میل و اراده ملت‌های‌شان، روابط‌‌شان را با رژیم اشغالگر عادی کرده‌اند، خاطرنشان کرد که جبهه آمریکا و اسرائیل با هرکس که دشمن اسرائیل باشد، دشمنی می‌کنند.

سید الحوثی در ادامه گفت:‌ آمریکا، اسرائیل و انگلیس و اذناب منطقه‌ای آنها خواهان اشغال یمن و سرسپردگی و تسلیم شدن این کشور در برابر خود هستند.

او همچنین به سیاست خصمانه ائتلاف متجاوز علیه یمن اشاره کرد که خسارات و تلفات عظیمی را در مناطق تحت اشغال یمن به‌بار آورده‌اند.

الحوثی گفت: مشکل این طرف‌ها با ملت یمن این است که آنها خواهان کشوری بدون استقلال و آزادی و ارزش‌های دینی هستند در حالی‌که ملت یمن بر گزینه آزادی و استقلال اصرار دارد و این مساله بخشی از دین و آزادی‌مان از سلطه طاغوت‌هاست.

رهبر انصارالله یمن افزود:‌ دشمنان از ما می‌خواهند با حزب‌الله که موضعی شرافتمندانه در قبال یمن اتخاذ کرده، دشمنی کنیم، همچنین آنها می‌خواهند با آزادگان عراق که هیچ اقدامی علیه ما صورت نداده‌اند، دشمنی ورزیم.

پربیننده ترین خبرها